BIZIT 2018: Industrija 4.0 – korak ka budućnosti

Većina tehnoloških doba je došla zajedno sa širokim spektrom zvučnih reči, koje često isto zbunjuju toliko koliko i zamršene teme koje opisuju. Četvrta industrijska revolucija, koju je pre nekoliko godina skovao osnivač i izvršni predsednik Svetskog ekonomskog foruma, profesor Klaus Schwab, nije izuzetak. Jedan od najinteresantnijih pojmova u svemu ovome je Industrija 4.0, čije pristalice tvrde da će pojavljivanje moćnih računarskih i AI tehnologija transformisati industrijske procese. Kao i kod mnogih vrsta digitalne transformacije, očekivanja su značajna za Industriju 4.0, ali nedostatak stvarnog razumevanja pojma je ključna prepreka usvajanju. Upravo iz tog razloga, planirali smo da ove godine, na petoj regionalnoj konferenciji BIZIT 2018. – „Industrija 4.0“, zajedno sa vama, 7. i 8. novembra u Klubu poslanika u Beogradu, „zavirimo u budućnost“.

Ne planiramo da se na tome zaustavimo, i ponudićemo vam odgovore na sve nedoumice koje imate u vezi Industrije 4.0 i digitalizacije, zatim adekvatna poslovna rešenja i da vas upoznamo sa najnovijim trendovima u svetu IoT-a i AI-a. Nedavno istraživanje PwC-a otkrilo je da mnogi eksponenti Industrije 4.0 očekuju da vide dobitke kao što su povećanje prihoda, poboljšana efikasnost uštede i angažovanje potrošača. Međutim, 60% ispitanika reklo je da se samo površno bave ovim tehnologijama, dok je samo 3% reklo da su uradili sve što je blizu radnoj definiciji Industrije 4.0.

Pročitajte i:  Microsoft kreirao AI karikaturistu

Da bi kompanije transformisale svoje industrijske procese sa novim tehnologijama koje remete ustaljenost, prvo treba da shvate šta te tehnologije sve mogu, kako će uticati na postojeći ekosistem i koje će koristi doneti sa sobom. Toby Olshanetsky, CEO prooV, kaže da pravi izazov za postizanje Industrije 4.0 leži u ovom procesu testiranja i evaluacije tehnologija. „Kompanije privlači završni proizvod Industrije 4.0“, rekao je Olshanetsky. „Privlače ih prednosti koje će doneti njihovim proizvodnim procesima i njihovom poslovanju u celini. Ali, ono što mnoga preduzeća propuštaju je pristupačan način da se ta inovacija desi.“

Bilo da se radi o pojedincima ili društvu u celini, važnost inicijative kao što je Industrija 4.0 ne može da se gura u stranu kao neki prolazni tehnološki trend. Ako kompanije usvoje pravu dugoročnu strategiju, mogu osigurati da su na pravoj strani ove transformacije.

Zato se prijavite na BIZIT 2018. i iskoristite popust za prijavu do kraja septembra 2018.

Izvor: Forbes

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.