BIZIT 2019: Marketing i ljudski resursi, radionice…

Prvi dan BIZIT 2019 skupa je završen blokom posvećenim marketingu i ljudskim resursima. Zatim su održane i radionice, koje su privukle pažnju onih koji su želeli da čuju nešto više o konkretnim temama.

Branko Đaković, kreativni direktor Tomato Tomato Communications je govorio na temu “Da li vam je potreban najbolji tim na svetu”. Jedinstven, poseban stil komunikacije koji gaji Branko Đaković je ostavio pozitivan utisak na sve prisutne.

“Želite da imate najbolji tim na svetu? Napravite ga! Njega ne možete da kupite! Ako pokušate da izgradite najbolji hiper-investiran tim, sigurno ćete profitirati!”

Nakon tog je Petar Vasić, CEO Vasić Media, održao predavanje “Značaj marketinga na društvenim mrežama”, prenoseći svoje bogato iskustvo iz kompanije Rubin, ali i sa internacionalnog tržišta budući da je radio u Londonu u Velikoj Britaniji sa velikim klijentima.

“Oni koji daju lajk ne kupuju! Ispostavilo se da ljudi sve manje gledaju tv, jos manje gledaju oglase izmedju serija. Svaka platforma ima svoj sleng, odredjeni kontent se pravi za odredjenu mrezu. Mora da se prilagodi. Tik tok je novi instagram,” rekao je Petar Vasić.

Pročitajte i:  ABSoft ERP primer iz prakse: Pekarska priča

Miroslav Varga, stručnjak za onlajn marketing, statističke analize i data mining je zajedno sa koleginicom Sanjom Jovović održao radionicu “Google informacije koje rade u tvoju korist; My Business”. Tom prilikom su podučili prisutne da ljude ne treba ciljati na društvenim mrežama po njihovim demografskim osobinama.

“Marketari koji ciljaju publiku po demografskim osobinama maše oko 70% ciljne grupe. Važi i kontraprimer, pa tako recimo 40% kupaca svih proizvoda namenjenih bebama živi u domaćinstvima koja uopšte nemaju decu.”

Bilo je reči o tome koje faktore Google zna i prati, a koje ne, odakle sve prima informacije i signale, te predočio statističke informacije koje govore vrlo zanimljive stvari. 10 lajkova je dovoljno da vas mašina bolje proceni od kolege s posla, 70 lajkova  je dovoljno da vas mašina bolje proceni od prijatelja, 150 lajkova je dovoljno da vas mašina bolje proceni od majke, sestre ili brata, a 300 lajkova je dovoljno da vas mašina bolje proceni od životnog partnera.

“Prosečan korisnik greši i kada zna šta traži. Korisnik može napraviti i po 1000 interakcija pre konačne odluke, a danas su kupci znatiželjni, ali nestrpljivi i zahtevni. Sve to je bitno za vreme u kome više surfujemo nego što spavamo,” zaključio je Miroslav Varga.

Facebook komentari:

BIZIT 2020

IT Edukacija
Tagovi: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.