Calculus, ERP za najširu publiku

Poslovni softver odavno više nije namenjen samo velikim poslovnim organizacijama, što potvrđuje i Calculus rešenje koje predstavljamo.

CalculusMala i srednja preduzeća obično izbegavaju nabavku specijalizovanog poslovnog softvera, pokušavajući na taj način da smanje troškove i nadajući se da je paket koji koristi njihov knjigovođa dovoljan. Ali za donošenje kvalitetnijih poslovnih odluka bitno je da podaci iz svih sektora budu na jednom mestu i lako dostupni menadžmentu. Takvo rešenje ne mora da bude skupo, a investicija se isplati kroz poboljšane poslovne rezultate.

Rešenje koje se uklapa u naš opis je Calculus ERP, integrisan softverski paket koji omogućava planiranje, upravljanje, kontrolu i računovodstvo svih resursa u preduzeću, a olakšava razmenu i integraciju informacija iz svih sektora. Na taj način ovaj softver omogućava efikasnije upravljanje i donošenje efektivnijih poslovnih odluka. Struktura rešenja Calculus ERP je takva da olakšava protok informacija između različitih poslovnih funkcija u preduzeću, kao i razmenu informacija između više organizacionih jedinica, bez obzira na to da li se nalaze na jednoj ili više udaljenih lokacija. To znači da menadžment kompanije lako može odabrati podatke na osnovu kojih će doneti odluke; može da posmatra jedan sektor ili poslovnu jedinicu, određenu poslovnu funkciju ili preduzeće u celini.

Višestruka ušteda

Calculus je zasnovan na centralnoj bazi podataka u koju se slivaju sve informacije koje korisnici u sistem unose kroz neku od modularnih aplikacija koje rade na zajedničkoj platformi. To znači da se nakon implementacije ovog ERP‑a svi podaci u sistem unose samo jednom i potom su dostupni svima, prema definisanim pravima pristupa. Više nema potrebe da se podaci beleže u nekom drugom softveru, pa da se eksportuju i importuju da bi bili dostupni kroz ERP, što donosi veoma značajnu uštedu vremena u svakodnevnom radu – već na tom operativnom nivou Calculus opravdava uložen novac.

Pored uštede zbog efikasnijeg rada preduzeća, Calculus korisnicima omogućava i da smanje troškove licenciranja softvera, zahvaljujući tome što menja više raznorodnih paketa koji više nisu potrebni. Istovremeno, troškovi implementacije i održavanja jednog softverskog rešenja znatno su niži. Efikasniji rad se ostvaruje i zahvaljujući automatizovanim front office aktivnostima kao što su prodaja, marketing, proizvodi, upravljanje odnosima s klijentima… Kao i konfigurisanjem tako da zadovolji specifične potrebe klijenta. Tokom procesa implementacije, koja u zavisnosti od kompleksnosti poslovne strukture korisnika u proseku traje od jedne do četiri nedelje, definišu se način organizacije, poslovni procesi i svi transakcioni detalji. Precizno se podešavaju i organizacione jedinice, a ekranski prikazi prilagođavaju potrebama, tako da unos i pregled informacija budu što efikasniji. Calculus radno okruženje je veoma intuitivno, zbog čega se korisnici brzo naviknu i ovladaju njegovom upotrebom.

Za 10 godina razvoja, Calculus ERP je prerastao u paket s velikim brojem modula koji se aktiviraju po potrebi za kompanije različitih delatnosti. Svi moduli rade integrisano i koriste iste podatke, ali je svaki prilagođen specifičnim potrebama određenog odeljenja ili sektora. Klijentima su na raspolaganju moduli za računovodstvo, upravljanje zalihama, proizvodnju, nabavku, prodaju, ljudske resurse, obračun zarada i druge potrebe.

U savremenim uslovima poslovanja, ne samo mala i srednja, već i mikropreduzeća sve više imaju potrebu da automatizuju različite procese i da integrišu aplikacije radi optimizacije poslovanja. Uz veoma brzo prilagođavanje svim zakonskim promenama, Calculus predstavlja idealno rešenje koje iziskuje mala ulaganja a može doneti velike prednosti.

www.calculus.rs

Marko Herman

(Objavljeno u časopisu PC#210)

Facebook komentari:
SBB Solutions
Tagovi: