Četiri načina da izgradite svoj lični brend na Instagramu

Dok gradite svoju karijeru, sigurno provodite izvesno vreme razmišljajući o svom ličnom  brendu. Morate sebe zapitati: Šta želim da kažem? Koji je najbolji način da prezentujem sebe svetu? Neki ljudi uspeju uspešno lansiraju svoj biznis dok drugi propadnu. Kako? Instagram nije nikakav magični napitak koji će vam omogućiti da se ostvarite u svojoj karijeri i da započnete vaš biznis, ali je moćna alatka za razvijanje biznisa.

PCPress.rs Image

Korak 1: Pretvorite vaše zašto u pratioce

Ako nemate vaše zašto, vreme je da se duboko zamislite. Vaš Instagram nalog treba da reflektuje osnovu vašeg brenda. Razmišljajte na ovaj način: Ako ne znate zašto gradite biznis, neće znati ni vaši klijenti, tj. zašto bi oni trebalo da ulože svoje vreme u vas i vaš biznis.

Ako ne znate zbog čega postujete na Instagram ni vaši pratioci neće znati zašto bi trebalo da vas prate. Razmislite kako bi vaš lični brend trebalo da izgleda. Kojih pet reči vam pada na um? Da li postoji neka univerzalna tema? Da li je vaš cilj da pomognete drugima? Da li širite neku posebnu poruku?

Pročitajte i:  Instagram započinje testiranje nove funkcije 'Flipside': Pogledajte o čemu se radi

Korak 2: Preoblikujte vašu poruku

Kada lansirate sopstveni biznis potrebno je da redefinišete vaš glas za ovaj novi poduhvat. Poruka koju ste želeli da prenesete se ne bi promenila, međutim potrebno je da naučite jezik novog biznisa u koji se upuštate. Takođe, potrebno je da se okružite sa ljudima koji razumeju vas i vašu viziju. Ako ste preduzimač, ko su vaši klijenti? Ako ste uticajna osoba, ko su vaši obožavatelji? Šta bi oni mogli da pomisle kada bi pogledali vaš Instagram nalog?

Da li jasno prenosite vašu poruku? U ovom slučaju vašaporukagovori u slikama, videu ili porukama. Ova tri načina se koriste zajedno kako bi se definisao vaš brend. Držite se svoje poruke i ostanite jasni i glasni. Šta god da radite, ne pokušavajte da budete neko drugi. Iako je teško preneti svoju poruku, ljudi će znati kada niste iskreni u svojim poslovnim namerama.

PCPress.rs Image

Korak 3: Koristite hashtag-ove, ali kako treba

Imate vaše zašto. Imate vašu poruku. Još uvek nemate dovoljno pratilaca? Ovde gledamo detalje. Vreme je da razumete kako da koristite hashtag-ove. Ovo je vrsta privilegije i nemojte da preterujete. Ne treba da imate 500 hashtag-ova po postu. Potrebno je imati ključne hashtag-ove koji se koriste u vašoj industriji.

Pročitajte i:  Instagram radi na razvoju novog Reels feed-a

Za početak pogledajte slične naloge i kliknite na hashtag koji je vama potreban. Da li ste počeli da govorite ovim jezikom? Ako je vaš cilj da postanete na primer, fitnes guru, morate da naučite da govorite jezikom fitnes sveta.

Korak 4: Intereaguj. Promoviši. Postuj.

Korak četiri zapravo predstavljaju tri mini koraka i sva tri su povezana. Kako gledate vašu beskrajnu listu zadataka koje treba obaviti, može vam biti  teško da izdvojite vreme za vaš Instagram nalog. Ali, vreme koje provodite tako što komentarišete postove, naročito one koje se odnose na posao kojim se bavite, je podjednako važno koliko i izgradnja vašeg brenda. Komunicirajte sa ključnim ljudima u vašoj industriji, komentarišite, lajkujte i šaljite poruke.

Kada se radi o porukama, razmislite o načinima na kojima možete da preneste vašu poruku. Da li imate aktivnu Facebook zajednicu? Blog? Nemojte se plašiti da direktno promovišete vaš Instagram nalog na drugim platformama. Ne želite da prezasitite ljude koji vas prate ali isto tako potrebno je da stavite ljudima do znanja da vaš brend postoji. Postujte često, tri do četiri puta nedeljno, ako možete. Ovako nećete biti samo zanimljivi svojim obožavateljima, već čete na ovaj način oblikovati vaše zašto, vašu poruku i na kraju vaš brend.

Pročitajte i:  Instagram će zamagliti poruke golotinje zbog bezbednosti tinejdžera

Vaš lični brend nije nešto neautentično i usiljeno. Vaš brend reprezentuje vas i to je vaša vizija i vaš glas.

Izvor: Forbes

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,