Clubhouse postaje dostupan svima

U prvim mesecima pandemije korona virusa, pored Zoom-a, još jedna aplikacija je privukla ogromnu pažnju korisnika. Clubhouse audio aplikacija afirmisala se kao neka vrsta društvene audio mreže na kojoj su tech lideri i poznate ličnosti davali svoja mišljenja o različitim temama. Još veće interesovanje je nastalo zbog toga što je registrovanje na ovu mrežu bilo moguće samo uz specijalne pozivnice.

clubhouse

Sada je Clubhouse otvoren svima. Svi korisnici čiji uređaji rade na Android i iOS operativnim sistemima širom sveta mogu da se prijave na Clubhouse mrežu i da se pridruže virtuelnim sobama i učestvuju u diskusijama u njima.

Inače, Clubhouse platforma je lansirana u martu 2020. godine, baš u trenutku kada je pandemija ozbiljno pogodila SAD i kada su mnogi ostali „zarobljeni“ u svojim kućama. Ona je veoma brzo privukla pažnju korisnika jer su preko nje mogli da čuju mišljenja ljudi koji nešto znače u industrijama u kojima posluju. To je uticalo da do početka 2021. godine, Clubhouse dostigne vrednost od milijardu dolara. Nekako u isto vreme, osnivači kompanije, Paul Davison i Rohan Seth, najavili su da razmišljaju da platformu otvore svima. Takođe, oni napominju da pristup sa pozivnicom predstavlja važan deo njihove istorije jer su na taj način mogli da na merljiv način prate rast Clubhouse-a.

Možda je upravo to i razlog otvaranja za sve korisnike. Naime, Sensor Tower, organizacija koja prati mobilne aplikacije objavila je da je u poslednjim mesecima bio uočljiv veliki pad u broju preuzimanja Clubhouse-a, naročito na iOS platformi. Od 9.6 miliona preuzimanja u februaru, došlo se do „samo“ 719.000 preuzimanja u maju ove godine. Ipak, baza korisnika je dosta velika i globalno, za iOS i Android iznosi skoro 30 miliona korisnika. Oni su u mogućnosti da prate oko pola miliona virtuelnih soba, a prosečno vreme zadržavanja na platformi je oko sat vremena po korisniku.

Izvor: CNN

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,