Comtrade Media Open Day

Comtrade je 27.jula otvorio vrata svoje kompanije u Beogradu za predstavnike medija i organizovao neformalno letnje druženje. Odavno nismo iz prve ruke čuli šta se dešava u najvećoj regionalnoj IT kompaniji, pa smo se rado odazvali pozivu da saznamo niz zanimljivog sadržaja iz IT sveta, te raznih poslovnih i društvenih aktivnosti kompanije Comtrade.

PCPress.rs Image

Dostignuća kompanije Comtrade u prethodnom periodu su mnogobrojna, ali izdvajamo par najzanimljivijih:

Krajem 2016. godine američki softverski gigant, kompanija Citrix, otkupila je tehnologiju SCOM (System Center Operations Manager) monitoring kompanije Comtrade za nadzor velikih mrežnih sistema. Ovo rešenje omogućava da se proveri ispravnost i funkcionalnost, ali i da se upravlja ogromnim mrežnim okruženjima uz pomoć samo jedne konzole. To je prvi put u istoriji da jedna kompanija iz Silicijumske doline kupuje tehnološko rešenje od neke kompanije sa ovih prostora. Citrix je najveća kompanija za Cloud servise i spada u najrenomiranije, tzv „blue chip“ kompanije. Danas čitava Amerika koristi Cloud i to uz veliku bezbednost i sigurnost podataka. Uz pomoć Citrix-ovih rešenja svojim podacima možete da pristupite sa bilo koje lokacije i sa bilo kog uređaja. Comtrade-ov sistem omogućava da se proveri „zdravlje“ celokupnog sistema. Ovo rešenje je tehnološki veoma napredno i kao takvo jedino u svetu.

Veselin Jevrosimovic, predsednik kompanije Comtrade

Iste godine Comtrade uvodi revoluciju u način planiranja putovanja avio-kompanije Ryanair. Comtrade softver omogućava da se za jedan minut popuni čak četiri Boinga 737 i operiše s podacima 106 miliona ljudi. Aplikacija myRyanair omogućava korisnicima da selektuju najpoželjnije opcije putovanja, ali i obezbeđuje sigurnost ličnih informacija i plaćanja, jednostavnu pretragu Ryanair-ovih 1.800 avio-linija, bržu rezervaciju karata i lakše “čekiranje” na aerodromu. Bazirana na korisnikovom ličnom profilu, myRyanair asistira tokom celog putovanja, od personalizovanih saveta vezanih za odmor do nuđenja opcija koje štede novac. Ryanair, koji ima flotu od čak 350 Boinga 737, planira da do 2024. godine poveća broj putnika sa 106 na 180 miliona godišnje, u čemu će platforma myRyanair igrati centralnu ulogu.

Ljubomir Ristic, CMO kompanije Comtrade

Comtrade je 2015.godine postao partner Evropskog centra za nuklearna istraživanja CERN. U okviru najvećeg svetskog naučnog projekta ikada, Comtrade je zadužen za lakši pristup, efikasnije upravljanje i skalabilnost sistema za skladištenje podataka koji se koristi u CERN-u. Poboljšanjem funkcionalnosti Comtrade je značajno unapredio saradnju između brojnih naučnoistraživačkih organizacija uključenih u eksperimente koji se odvijaju u najmoćnijem svetskom akceleratoru čestica – Velikom hadronskom sudaraču čestica (Large Hadron Collider – LHC). Comtrade je jedna od samo 10 IT kompanija u svetu sa kojima CERN sarađuje.

Pročitajte i:  Tesla vodi kupce na probnu vožnju kako bi pokazala svoju FSD tehnologiju  

Srecko Miodragovic, savetnik predsednika kompanije Comtrade

Viber chatbot koji je jedan od prvih bankarskih bota u svetu. To je Viber bankarska platforma koja korisnicima omogućava siguran transfer novca sa jednog računa na drugi, proveru njihovih bankovnih računa, pretvaranje novca, slanje novca i pristup drugim bankarskim uslugama direktno u aplikaciji Viber. Ovim inovativnim rešenjem za Viber bankarsku platformu Comtrade potvrđuje svoju poziciju kojom postavlja nove trendove u digitalnom bankarstvu na društvenim mrežama.

Širok spektar aktivnosti kompanije Comtrade

Pored ovih projekata, Comtrade je ponosan i na razne aktivnosti i dostignuća koja se dešavaju u našoj zemlji. Pre par dana, u Washingtonu na svetskoj godišnjoj Microsoft konferenciji, Comtrade je dobio nagradu „Microsoft Country Partner of the Year 2017“ za inovativnost i izuzetne rezultate u implementaciji rešenja baziranih na Microsoft tehnologiji. Pored Microsofta, Comtrade svoja rešenja i na Oracle, IBM i Open Text tehnologijama. U protekle dve decenije, kompanija je isporučila niz projekata koji su postavili temelje za digitalnu transformaciju kako privatnog, tako i javnog sektora u Srbiji.

Izdvojene specijalnosti kompanije Comtrade:

  • Digitalna transformacija zasnovana na Cloud tehnologijama
  • Dizajn, razvoj, integracija sistema i aplikacija
  • Unapređenje poslovnih performansi firmi kroz uvođenje naprednih IT tehnologija
  • Ubrzavanje i pojednostavljenje primene novih (cloud, big data analytics) i tradicionalnih (ECM, HCM, ERP, CRM etc.) technologija

Uspeh kompanije Comtrade u brojkama:

  • Imamo više od 5 miliona korisnika različitih rešenja u telekomunikacionim kompanijama
  • Preko 40 javnih ustanova i institucija koriste naša rešenja i usluge
  • Preko 15.000 pacijenata sa podacima zabeleženim u našim HIS sistemima za zdravstvene ustanove
  • Stotinak uspešnih implementacija rešenja za data-centre širom regiona
Pročitajte i:  Tesla smanjila mogući domet modela Y za 32 kilometara
Šta još čini kompaniju Comtrade

Kompanija Comtrade osnovana je 1991.godine. Svoj poslovni put započeli smo kao distributeri računarske opreme, a danas prvenstveno izvozimo znanje klijentima u Americi, zapadnoj Evropi, Aziji i Australiji. Sa više od 2000 softverskih inženjera, kompanija pravi softverska rešenja i pruža IKT i konsalting usluge vodećim kompanijama u svetu. Partnerstva sa preko 30 vodećih tehnoloških kompanija u svetu su dugogodišnja, a klijenti dolaze iz raznih industrija.

Vertikala kompanije pod nazivom ‘’Comtrade Distribution’’ se bavi distribucijom računarske opreme, mobilnih telefona i potrošačke elektronike. Sa poslovnim aktivnostima i ukupnim tržišnim udelom od 50% u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Hrvatskoj i Sloveniji, kompanija se izdvaja kao vodeći IT distributer u regionu.

Comtrade Distribution sarađuje sa širokom mrežom poslovnih partnera, koju čini 2.500 dilera i 50 svetski priznatih IT vendora, među kojima su Hewlett Packard, Microsoft, Cisco, Acer, Sony, HP Enterprise, Samsung, Lenovo i mnogi drugi.

Comtrade Distribution zapošljava posvećen tim od preko 280 stručnjaka koje povezuje zajednička misija: da kroz vrhunsku IT ponudu pospešimo i stimulišemo primenu naprednih tehnologija u regionu. U 2016. godini, našoj kompaniji je u Monte Karlu dodeljena prestižna titula najboljeg distrubutera u regionu Jugostočne Evrope.

Uz raznovrstan portfolio od preko 5,000 vrsta IT proizvoda vodećih svetskih, kao i tri vlastita brenda – Tesla, Click i Home Electronics, u mogućnosti smo da na regionalna tržišta plasiramo visokokvalitetne uređaje u skladu sa potrebama i iščekivanjima savremenih kupaca.

Tesla – Tesla brend je nastao 2014. godine, kao proizvod Comtrade vizije da kvalitetnu tehnologiju učini dostupnom svima.

Uz performanse koji nadmašuju cenovni rang, Tesla proizvodi – pametni telefoni, televizori, tableti i klima uređaji – se izdvajaju na tržištu i ponosno nose ime najvećeg svetskog naučnika, kao uređaji “dostojni svog imena”. Tesla brend je u kategoriji tableta lider po broju prodatih uređaja, mobilni telefoni beleže sjajan rast prodaje, a televizori su tokom protekle godine postali jedan od najprodavanijih  brendova na tržištu Srbije i regiona, zahvaljujući visokom kvalitetu.

Kao kompanija sa savremenim pristupom poslovanju, Comtrade je opredeljen na kontinuiran razvoj kako sopstvenih poslovnih referenci i rezultata, tako i na razvoj zajednice u kojoj poslujemo.

Pročitajte i:  Tesla izbegavala plaćanje federalnog poreza dok je isplaćivala izvršnim direktorima 2,5 milijardi dolara tokom pet godina

Delovanje Comtradea, kao društveno odgovorne kompanije  usmereno je na unapređenje zajednice, pre svega u obrazovnom smislu, kroz različite programe kojim se podiže nivo kompetencija i znanja mladih i na taj način se ulaže u njihovu budućnost. Posebno su ponosni na dve već tradicionalne manifestacije. Jedna ima tradiciju dugu 26 godina, a to je EDIT – besplatna letnja škola programiranja, koja je upravo u toku u 6 zemalja regiona. Kroz obuku na EDIT-u prođe više od stotinu studenata svake godine, a veliki broj njih kasnije se i zaposli u kompaniji. Više o EDITu na www.edit.world

Druga manifestacija je Fabrika znanja koja ima tradiciju dugu 8 godina. Fabrika znanja je prvenstveno namenjena promociji novih IT znanja i veština mlađim naraštajima. Više od 50 predavača predstavlja se đacima, a kroz jedinstven spoj učenja i zabave učesnici dobijaju priliku da se upoznaju sa najtraženijim profesijama u oblasti informacionih tehnologija. Svake godine više od 2000 đaka poseti ovu manifestaciju, koja se najpre održavala u Beogradu, a onda se raširila po regionu. Ove godine 7. put Fabrika znanja biće prisutna i u Podgorici.  Više o dosadašnjim Fabrikama znanja na www.fabrikaznanja.com

Za mlade stručnjake željne dokazivanja u svetu Informaciono-komunikacionih tehnologoija (IKT), Comtrade je pravo mesto za nastavak profesionalnog razvoja po završetku studija. Naša kompanija stalno traga za pametnim, talentovanim i kreativnim pojedincima i pruža im mogućnost da se pridruže našem timu. U svakom trenutku otvorene su pozicije za prijem novih kolega, a HR služba na dnevnom nivou organizuje intervje sa potencijalnim kandidatima. Zaposlenima se pored rada na značajnim projektima i korišćenja najnovijih tehnologija, nudi moderno radno okruženje, za pojedine timove i fleksibilno radno vreme, sportske aktivnosti u samom kompleksu, zdravstveno osiguranje… Zaposleni prolaze razne dodatne obuke, stiču nove sertifikate, kontinuirano ulaganje u zaposlene se podrazumeva i jedan je od najvažnijih zadataka kako HR odeljenja, tako i menadžementa.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , , ,

One thought on “Comtrade Media Open Day

  • 28. 07. 2017. at 20:02
    Permalink

    Klasicna uvlakacka, ousourcing “kompanija”. Najbolje prolaze zene umisljenih sefova. Izdvojio bih Jankovica (Kragujevac). Vreme je za velike promene koje bi Vesa trebao da sprovede. Pozdrav VELIKI iz suncanog Pariza od redovnog citaoca stampanog(i elektronskog) izdanja!

Comments are closed.