Da li smo spremni za ovo: Netflix kao TikTok
Sve društvene mreže već neko vreme liče, najviše zbog toga što su usvojile vertikalne video sadržaje koji su se prvi put pojavili na TikTok-u. Trend se lagano širi, pa i Netflix najavljuje sličnu opciju. To nije nužno dobra vest.

Ideja je sigurno došla zbog toga što su kratki sadržaji na ceni, jer sve više ljudi nije u stanju da se koncentriše na nešto što traje duže od par minuta. Vertikalni videi na Netflix stižu kao „novi način za otkrivanje potencijalno omiljenih serija i filmova“. To znači da dobijamo još jedno mesto za beskrajno skrolovanje, jer ono što Netflix planira liči na ono što nas već okupira – TikTok, Instagram i Facebook Reels, YouTube Shorts.
Najava je došla 7. maja, a u saopštenju stoji da su sadržaji kratki i da funkcionišu poput mini-trejlera koji bi korisnicima trebalo da pomognu da lakše odluče da li nešto žele da gledaju ili ne, i da se usput zabave. Iz kratkih video sadržaja će automatski moći da uđu u seriju ili film, ili da neki naslov dodaju na My List.

Promena stiže samo na mobilnu Netflix aplikaciju, pa su desktop korisnici za sada bezbedni.