Deadpool 2: Duhovite marketinške vratolomije

Drugi deo filma Deadpool već je u bioskopima, te je postalo očigledno da je marketinški tim u kampanju uložio više napora nego ranije, a rezultat se razlikuje od onoga što obično očekujemo od reklame.

Deadpool franšiza predstavlja skup žanrova, te meta-parodiju filmova o superherojima, pa neobična marketinška kampanja u potpunosti odgovara proizvodu koji reklamira. I to je posebno važno u svetu koji vrvi od superherojskih giganata, budući da kreativan pristup marketingu može da napravi veliku razliku, te na kraju donese i veliku zaradu.

Marketinški tim je kampanju počeo još krajem 2017. godine, a mnogi stručnjaci je opisuju kao najbolju filmsku promociju u istoriji ove umetnosti. Kao najbolji momenat ističe se to da su reklame otkrile jako malo o samoj radnji filma, dok su publici pružile sve što je neophodno da bi ova poželela da krene u bioskope. Kada se pojavi neki film o superherojima, publika već posle nekog vremena može da na osnovu trejlera konstruiše deo radnje filma, te na taj način donekle umanji sopstveno uživanje, ali sa filmom Deadpool to skoro da nije moguće, budući da svaki delić kampanje izgleda kao odlomak iz privatnog života glavnog junaka.

Pročitajte i:  Evolucija marketinga na društvenim mrežama

Tako publika ima doživljaj da je Marvel-ov junak počeo samostalno da piše scenarije za filmove u kojima će se pojavljivati, te da pravi reklame za svoj proizvod, a baš onako kako želi da ga publika doživi. Bilo da se radi o duhovitom posteru, o bilbordu koji nudi potpuno pogrešne informacije o filmu, ili o nekoj od video reklama, svaki trenutak izgleda kao da je izašao iz prirode samog glavnog junaka, što je, kako tvrde poznavaoci marketinga, i najveći uspeh ove kampanje.

Izvor: The Verge

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.