Digitalizacija će biti vodeća tema CeBIT-a 2015.

CeBIT 2015 održaće se u Hanoveru od 16. do 20. marta. Poslovna orijentacija sajma započeta još pre dve godine, a koja se 2014. pokazala kao strateški dobra odluka, nastavlja se i naredne godine. Usmeren ka potrebama i ciljevima izlagača, CeBIT korača u pravcu daljeg rasta i uspeha. Sajam je ove godine bio zaslužan za ukupno 25 milijardi evra investicija u IT, što je apsolutni rekord.

1493450

CeBIT se u prethodnim godinama sve više razvio u međunarodni stručni sajam. Poslovno pozicioniranje sajma i moto „IT. Business. 100%.“ sjajno su se odrazili na strukturu posete gde je udeo stručnih posetilaca znatno porastao: čak 92% od ukupno 210.000 posetilaca, koliko ih je zabeleženo na CeBIT-u 2014, činili su stručnjaci iz IT branše, od čega se 31% izjasnilo da su došli na sajam sa jasnim namerama za kupovinu IT rešenja. Ukupna procenjena vrednost poslova započetih na CeBIT-u iznosi rekordnih 25 milijardi evra, više nego čak i u doba najveće posećenosti CeBIT-a. Preko 20% posetilaca je došlo izvan Nemačke što potvrđuje izuzetnu internacionalnu važnost i uticaj sajma.

CeBIT je danas u poslovnom smislu znatno značajniji nego pre nekoliko godina kada je sajam bio otvoren i za krajnje potrošače. To je sada najveći globalni sajam B2B orijentacije u svetu informacionih tehnologija gde izlagači mogu predstaviti svoja softverska i hardverska rešenja potencijalnim kupcima.  Ovo je pravo mesto za upoznavanje, razmenu ideja, udruživanje i sklapanje ugovora.

Naredna izložba CeBIT 2015 održaće se od ponedeljka, 16. marta do petka, 20. marta u Hanoveru (Nemačka). Kao vodeća tema sajma odabrana je „d!conomy“ i odnosi se na digitalizaciju koja je danas prisutna u svim granama industrije i ključni je pokretač za inovacije u poslovnom svetu. Zemlja-partner biće Kina koja je prošle godine na CeBIT-u učestvovala sa više od 500 izlagača.

Detaljnije informacije o sajmu CeBIT mogu se pronaći na zvaničnoj prezentaciji: www.cebit.de ili u zvaničnom predstavništvu hanoverskog sajma u Beogradu, firmi ProExpo.

Facebook komentari:
SBB