Digitalizacijom do unapređenja aerodromskih usluga

Aerodrom Nikola Tesla Beograd prelaskom na “cloud” poslovanje nastavlja sa unapređenjem poslovanja i kvaliteta usluga. U saradnji sa kompanijom Microsoft u Srbiji postaje jedan od najkonkurentnijih aerodroma u regionu i nastavlja proces strateške digitalizacije prema najvišim standardima globalne industrije savremenog transporta i tehnologija.

Beogradski aerodrom beleži sve veći rast na regionalnom tržištu čime postaje sve konkurentniji, pa je samo tokom 2017. godine ugostio više od 5,3 miliona putnika, što predstavlja porast od devet odsto u poređenju sa 2016. godinom. Robni i poštanski transport porasli su za čitavih 40%. Leto 2018. beogradski aerodrom dočekuje u saradnji sa trideset šest avio-kompanija, a nacionalni prevoznik, Air Serbia, leti na šesdeset pet destinacija na četiri kontinenta.

Za kompanije sa takvim razmerama poslovanja, najveći značaj predstavlja bezbedna obrada, čuvanje i oporavak poslovnih podataka. Povodom toga, Aerodrom je implementirao Microsoft Azure platformu kako bi se obezbedila veća sigurnost i stabilnost obrade poslovnih podataka i obezbedila neprekidnost izvođenja poslovnih procesa u slučaju nepredviđenih događaja.

Osigurali smo bezbednost naše infrastrukture. Dok nova platforma u oblaku predstavlja idealnu osnovu za brojne nove aplikacije za usluge, Azure je doprineo da poslovanje Aerodroma Nikola Tesla bude brže, agilnije i efikasnije“ – izjavio je Saša Vlaisavljević, v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla.

Pročitajte i:  Sa Pavlom Vučkovićem na (Aj) Ti: Ostaću slobodan, neću se vezati je samo izgovor

Microsoft Azure takođe obezbeđuje inovaciju, fleksibilnost, upotrebljivost i prilagodljivost koje su beogradskom aerodromu potrebne za efikasan rad u okviru modernog saobraćajnog sistema. Uštede su višestruke jer ova platforma obezbeđuje balans garantovanih usluga i troškova koji se značajno smanjuju ovim izborom, naspram postavljanja dodatnog fizičkog sistema za bekap podataka.

Nova platforma pruža idealnu osnovu za mnoštvo korisnih i inovativnih aplikacija. Jedna od njih je aplikacija za anketiranje korisnika kojima se prikupljaju korisne informacije u cilju poboljšanja aerodromskih usluga. Aplikacije za operativni red letenja veoma je korisna operativnim službama i nadležnim institucijama aerodroma, kao i korisnicima usluga. Analize su pokazale da Azure prilagođene aplikacije za anketiranje korisnika i operativni red letenja štede vreme osoblju i povećavaju efikasnost za čak sedamdeset posto.

Kako bi se zadovoljile sve veće potrebe rastućeg i konkurentnog poslovanja Aerodroma Nikola Tesla, bilo je potrebno obezbediti potpuno sigurnu, efikasnu i automatizovanu strategiju oporavka podataka koja smanjuje potrebe korišćenja višestrukih alata. Imajući to u vidu, ponudili smo naše jedinstveno rešenje, Azure platformu“ – naglasio je Željko Vujinović, direktor Microsofta u Srbiji.

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.