Disney+ i Netflix: Novi trikovi u borbi za prevlast

Mnogo je onih koji misle da bi Disney+ mogao da uništi Netflix, a uprkos tome što se radi o novom servisu. Naime, Disney raspolaže programima koji su kreirani u prethodnih 90 godina, što je velika prednost u svetu oštre konkurencije i konstantne gladi za sadržajima koji imaju istoriju, te hrane nostalgična osećanja.

PCPress.rs Image

Ipak se čini da se Disney ne zaustavlja samo na tome, i da ima nove trikove, poput onog koji sprečava gledanje sadržaja u nedogled – takozvano bindžovanje. Prema poslednjim izveštajima i Netflix bi mogao da se okrene toj strategiji, te da nove epizode objavljuje jednom nedeljno, što se možda kosi sa logikom streaming servisa, ali svakako ima svoju svrhu. Korisnici su se već navikli na to da čitave sezone odgledaju odjednom, što je praksa karakteristična za Netflix, a od trenutka kada je počeo da objavljuje sve epizode neke nove sezone u istom trenutku. Tako korisnici nisu morali da čekaju da bi saznali šta se dešava u sledećoj epizodi, pa je to vremenom postao podrazumevani način gledanja u okviru Netflix platforme.

Pročitajte i:  Netflix ukida svoj najjeftiniji plan bez reklama u Kanadi i Velikoj Britaniji

Od oktobra bi način gledanja mogao da se promeni, te da se i na Netflix-u epizode objavljuju jednom nedeljno, čime bi se, kako tvrde eksperti, povećala vrednost sadržaja, budući da bindžovanje znači i spojlere, što značajno umanjuje zadovoljstvo kod onih korisnika koji neku sezonu ne pogledaju čim se objavi. Starinski način gledanja serija mogao bi da gledaoce učini ravnopravnijim, te da utiče na popularnost servisa, a zbog toga što razgovori o nekoj seriji, u slučaju da se cela sezona objavi odjednom, prestaju nakon nedelju dana, pa bi interesovanje duže potrajalo ako bi epizode do korisnika stizale postepeno.

Netflix će novi/stari princip primenjivati samo na određene sadržaje, a sve je više korisnika koji tvrde da je objavljivanje serija jednom nedeljno daleko bolje, i da oni koji radije bindžuju mogu da sačekaju kraj sezone, pod uslovom da se u međuvremenu sačuvaju od spojlera. U budućnosti se očekuje još novih rešenja, a kako konkurencije bude postajala ozbiljnija, budući da Netflix, Amazon Prime i Hulu trku već čine komplikovanom, što će novi servisi dodatno zakomplikovati, budući da ljudski mozak nije kreiran da ima toliko mnogo izbora.

Pročitajte i:  TikTok-ova native aplikacija stiže za Vision Pro

Izvor: Cheatsheet

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,