Dobio sam bitku za korisnika, a kapitulirao na tržištu, Miroslav Varga, Escape Studio | BIZIT2021

Miroslav Varga, martech specijalista, Escape Digital Agency je držao prezentaciju na temu “Dobio sam bitku za korisnika, a kapitulirao na tržištu”.

PCPress.rs Image

On je zapitao publiku znamo li našeg korisnika, koga želimo kao korisnika, kako ga pridobiti i koliko nam je važno uopšte da se borimo za korisnike? Što nas dovodi do pitanja – želimo li uopšte dobiti bitku za korisnika? Bitka za korisnika stara je koliko i samo tržište. Ne događa se sada ništa suštinski novo, ali nove su metode, tehnike i mogućnosti koje imamo. I baš su te novotarije često, zbog nerazumevanja ili neznanja, uzrok najvećih problema.

“Bitku za korisnika lako izgubimo ako izgubimo zdrav razum kao našeg najboljeg saveznika. Ali neretko kompanije u bici za korisnika izgube rat na tržištu. Dnevno nas napadaju sa 4 do 10 hiljada oglasa dnevno! Dakle, dok dođete na posao već vas je stotinama i hiljadama puta neko nagovarao da kupite nešto i vi sada morate da se smirite.”

Varga je u predavanju prikazao nekoliko stvari na koje često nailazi u praksi, a odnosi se na stvari koje kompanije potpuno pogrešno koriste u nadi da će dobiti bitku za korisnika koristeći sve veću količinu podataka koje su prikupile. Koristio je primere i pomoć analitike, Google oglasa i matematike.

Pročitajte i:  PC Press video: Korisnik ne želi da kupi vaš proizvod već rešenje za svoj problem!, Miroslav Varga

Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,