Evolucija marketinga na društvenim mrežama

Ovo je zanimljivo vreme kada je marketing na društvenim mrežama u pitanju, a velikim brendovima, te manjim kompanijama, nije lako da se istaknu u digitalnoj buci, a da ne izdvoje velike sume novca za marketinške kampanje, ali i grafički dizajn i video produkciju.

Uprkos tome što socijalne platforme konstantno evoluiraju, komunikacija „jedan na jedan“ još uvek igra važnu ulogu kada je marketing u pitanju, a posebno kada se uzme u obzir da neki marketinški sadržaj neće stići do velikog broja potencijalnih kupaca ako se za kampanju ne odvoje značajne sume novca.

U poslednje dve godine Instagram je privukao veliki broj kreatora sadržaja, te stvorio povoljno tle za marketinške kampanje, i postao ono što je Facebook nekada bio za marketing, a uprkos tome što su mnogi verovali da će to biti Snapchat. Danas manje od 10% profesionalaca koristi Snapchat u poslovne svrhe, pa iako ova platforma još uvek nije mrtva, ne pruža mnogo prostora za marketinške kampanje, osim ako se ne radi o ciljnoj grupi korisnika starosti od 13 do 24 godine.

Pročitajte i:  Facebook proverava poreklo fotografija i video sadržaja

Najlakši način da se dođe do lokalnih kupaca, a koji god posao da je u pitanju, je preko Facebook ads, te stručnjaci preporučuju da se za kampanje na ovoj platformi izdvoji minimum 300 dolara mesečno, ili 10 dolara na dan, a kako bi sadržaji stigli do odgovarajuće publike. Budući da u poslednje vreme mali broj korisnika vidi neku Facebook stranicu na dnevnom nivou, Facebook ads više nisu samo opcija, već nešto što je neophodno.

Alati moderne tehnologije, poput chatbot-ova, najpre su namenjeni onima koji nisu spremni da investiraju u profesionalnog menadžera za društvene mreže. Tako zainteresovani u okviru Messenger-a na svojoj Facebook stranici mogu da podese bot asistenta za nekoliko minuta, i to besplatno, a koji automatski odgovara na poruke u slučajevima kada administratori stanice nisu u mogućnosti.

Tako promene koje se dešavaju u okviru društvenih platformi zahtevaju od oglašivača da prilagode svoje kampanje, te evolucija neprekidno traje, i zahteva da marketinški stručnjaci budu informisani, te spremni da brzo reaguju.

*Ako vas ovakve teme brinu, vreme je da se prijavite na BIZIT seminar Sve(t) je marketing koji organizujemo 6. juna u Klubu poslanika u Beogradu. Prijavite se na vreme kako biste ostvarili popuste.

Pročitajte i:  BIZIT 2018: Prediktivna analitika Enetel Solutions-a kao ključ potencijala svake kompanije

Izvor: Enterpreneur

Facebook komentari: