Facebook će i pre samih korisnika znati kuda idu i šta žele

Facebook će uskoro pre samih korisnika znati kuda će se ovi kretati u bliskoj budućnosti, što je funkcija koja omogućava slanje ciljanih reklama koje su u vezi sa određenim lokacijama.

Naime, ovu funkciju omogućava novi patent koji se oslanja na prethodne podatke o kretanju korisnika, a koji se skladište u okviru pametnih telefona, te na druge podatke koji pomažu u predviđanju lokacije. Tako Facebook planira da obrasce ponašanja kombinuje sa drugim podacima koji se prikupljaju od onih sa kojima je korisnik povezan u okviru platforme, a kako bi predvideo lokacije na kojima bi korisnik mogao da se nađe u bliskoj budućnosti.

Iz kompanije kažu da je moguće da patent neće zaživeti, budući da mnogi ostanu samo na nivou plana, ali eksperti tvrde da se tehnologija kreće u smeru koji bi oglašivačima trebalo da omogući pristup informacijama koje su značajne za što bolji ciljani marketing. Tako će platforma, na primer, moći da predvidi kada neki korisnik ostaje bez internet konekcije, a na osnovu prethodnih aktivnosti, da bi sadržaje otpremila na njegov telefon, i tako mu omogućila da neometano koristi društvenu mrežu čak i kada ostane bez interneta. To bi oglašivačima trebalo da omogući da dođu do korisnika i kada su ovi offline, što značajno produžava trajanje i domet reklama.

Pročitajte i:  TOP 50 - Izabrali smo najbolje sa društvenih mreža u Srbiji za 2018.

Nove opcije rađaju i nove brige o privatnosti korisnika, pa bi uskoro mogli da se pojave i novi zakoni koji će regulisati kako će se ovakve tehnologije koristiti u budućnosti.

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari: