Facebook “downvote” nije novi “dislike”

Iako su mnogi ljubitelji Facebook-a poverovali da su stručnjaci iz ove kompanije konačno napravili ono što se godinama zahteva, te da će „like“ dobiti svog ljutog protivnika, a u obliku “downvote” opcije, istina je nešto malo drugačija.

Nova opcija se već testira na malom broju korisnika, te se za sada odnosi samo na komentare. Kada se na nju klikne, uvredljivi komentar se odmah sakrije od očiju korisnika, te biva označen kao neprikladan, a na moderatorima je da ga konačno uklone. Još uvek nije jasno da li će vlasnik sadržaja u okviru kojeg se nalazi označeni komentar dobijati informaciju o tome, a komentar će do uklanjanja moći da vide svi, sem onoga koji ga je označio.

Nezadovoljni korisnici već godinama traže opciju koja bi im pomogla da manifestuju svoje frustracije, a kompanije je do sada uporno odbijala da kreira ono što je u narodu poznato kao „dislike“ dugme. I dok su korisnici novu opciju doživeli kao ono što godinama čekaju, iz kompanije kažu da se, u stvari, ne radi o opciji koja je namenjena privatnim licima, te da će  se “downvote” primenjivati na javnim Facebook stranicama, a kako bi se dobile informacije o komentarima, te načinima na koje se na određene sadržaje reaguje.

Pročitajte i:  Facebook najavio revoluciju u komunikaciji kroz deepfake avatare

Za stručnjake iz kompanije Facebook “dislike“ znači negativnost, te je set reakcija koje postoje pored opcije „like“ još od 2016. godine, sasvim dovoljan da se izrazi negodovanje kada je to neophodno. Koncept koji se naziva “downvoting” već je poznat onima koji koriste platforme poput Reddit-a, gde postovi dobijaju i gube glasove koji, na kraju, utiču na to koliko su vidljivi drugim korisnicima.

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari: