Facebook omogućio pristup privatnim porukama korisnika određenim kompanijama

Zbog činjenice da su mnogi od nas dobrovoljno dali Facebooku pristup ličnim podacima, kompanija zapravo poseduje bogatstvo informacija o nama i našim navikama korišćenja koje se mogu upotrebiti za prodaju reklama. Kompanija je u poslednje vreme pogođena različitim skandalima vezanim za privatnost, a od prošlog puta prošlo je tek nekoliko dana kada se saznalo za veliko curenje privatnih fotografija kroz grešku u jednom od API-ja. Međutim, ovaj najnoviji skandal možda jedan od najštetnijih.

U izveštaju The New York Times-a, gde su citirani intervjui sa više od 60 ljudi, uključujući i bivše zaposlene u Facebook-u, kompanija je očigledno omogućila Amazonu, Microsoftu, Netflixu, Spotify-u i drugim tehnološkim kompanijama pristup mnogo većem broju ličnih informacija svojih korisnika nego što su ranije otkrivali. Zapravo, izveštaj tvrdi da je Facebook očigledno dao odabranim kompanijama mogućnost da ne samo pročitaju naše privatne poruke, već da ih uređuju i da ih izbrišu.

Međutim, prema Steve Satterfieldu, direktoru privatnosti i javne politike Facebooka, nijedan od Facebook partnera nije prekršio privatnost korisnika ili FTC-ov sporazum. Sam Facebook je takođe tvrdio da nema dokaza o zloupotrebi od strane njegovih partnera. Kompanija je od tada objavila blog post navodeći svoja partnerstva i šta bi moglo da se učini ili ne učini.

Pročitajte i:  Microsoft: Još jedno upozorenje na novi Windows 10 update

Tokom razgovora sa novinarima, Engadget postavio je pitanje CEO-u Facebooka, Mark Zuckerbergu o tome zašto bi ljudi trebalo da nastave da veruju kompaniji, na šta je Mark otkrio da imaju trogodišnji projekat koji će na kraju rešiti probleme sigurnosti i privatnosti, a da li će ili ne ljudi nastaviti da koriste Facebook, to je druga priča.

Izvor: Ubergizmo

Facebook komentari:

SBB

TV 2019
Tagovi: , , , , ,