PC Press - Sve(t) je marketing

Facebook ozbiljno zaradio uprkos bojkotu

Iako se činilo u trenutku da polako svi napuštaju Facebook, brod koji tone, finansijski izveštaji pokazuju da je situacija daleko od toga. Ne samo da je Facebook u poslednjem kvartalu prihodovao, nego je prihodovao sa ogromnom zaradom koja mu omogućuje dalji razvoj i napredak.

facebook prihodovao od oglasa

Čak 18,3 milijardi dolara prihoda od oglasa

Bojkot oglašavanja na društvenoj mreži Facebook je u trenutku bio toliko jak, da su svi pomislili kako će Facebook propasti bez njihove pomoći i novca. Međutim, u prijavljenoj zaradi za drugi kvartal 2020. godine, rezultati potvrđuju da je ova društvena mreža više nego sposobna da neutrališe finansijski uticaj više od 1,000 oglašivača koji su privremeno odustali od reklamiranja.

Kompanija je za drugo tromesečje zaradila više od 18,3 milijardi dolara, što je za 10% više u odnosu na prošlu godinu. U izjavi za javnost, ova kompanija je dalje napomenula da je prihod porastao 10% tokom prve tri nedelje jula, tako da se rast očekuje i tokom avgusta, ali i za ceo treći kvartal. Mark Zuckerberg je rekao da su govor mržnje i dezinformacije samo mali deo sadržaja na Facebooku, i da oni od toga ne profitiraju.

Pročitajte i:  Nestala aplikacija koja je građanima Kine omogućavala da zaobiđu Great Firewall

Što se tiče broja korisnika, Facebook i tu pokazuje značajan trend rasta, povećan je broj dnevno aktivnih korisnika na 1,79 milijardi, što je za 12% više u odnosu na 2019. godinu. Izgleda da je Facebook ostao samouveren vladar na tronu društvenih mreža, i samo još više učvrstio svoju poziciju.

Izvor: Engadget

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: