Facebook protiv senzacionalističkih sadržaja

Facebook je još jednom oglasio rat protiv provokativnih i senzacionalističkih postova, a preko kontrole načina na koje se vesti šire u okviru News Feed-a.

Meta ovoga puta nisu samo clickbait naslovi, već svi problematični sadržaji koji na bilo koji način uspeju da zaobiđu pravila korišćenja ove platforme. U kompaniji su svesni toga da korisnici više reaguju na sadržaje čiji je osnovni cilj da šokiraju, što je veliki problem, budući da ovakvo ponašanje na društvenim mrežama utiče na ubrzani razvoj medija koji fabrikuju ovakve naslove, a iza kojih često stoje polu, ili netačne informacije.

Umesto da menja način korišćenja, te promeni uslove za banovanje postova, Facebook planira da izmeni algoritme tako što će postovi koje AI sistemi budu prepoznavali kao provokativne biti prikazivani manjem broju korisnika, čime će se sprečavati da ovi postanu viralni. U kompaniji veruju da će se na ovaj način obeshrabriti proizvodnja senzacionalističkih sadržaja, što bi na kraju, tvrde, poboljšalo korisničko iskustvo, te smanjilo sukobe do kojih dolazi zbog netačnih informacija.

Pročitajte i:  Twitter se suočava sa istragom o prikupljanju podataka o korisnicima

Sadržaji na koje će novo pravilo uticati opisuju se kao „granični“, te, na primer, podrazumevaju postove koji sadrže provokativne fotografije, te one koji ne potpadaju pod govor mržnje, ali izazivaju slične reakcije. Provokativni sadržaji će na kraju uticati i na to da se stranice koje ih dele manje prikazuju korisnicima, što svakako nije u interesu nijednog medija.

Izvor: The Verge

Facebook komentari:
Kaspersky Lab

PC Press - Top50
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.