Facebook Watch servis kao ozbiljan YouTube rival

Facebook je zadao još jedan udarac YouTube platformi, a tako što je proširio svoj video servis, te Watch sekciju predstavio korisnicima iz svih delova sveta.

Iz Facebook-a planiraju da ova platforma postane glavna destinacija za muzičke, te druge video sadržaje koji su zaštićeni autorskim pravima, pa kompanija još od 2017. muzičkim kućama nudi stotine miliona dolara kako bi dobila autorska prava na sadržaje koji se pojavljuju u okviru videa koje dele korisnici ili oni koji upravljaju Facebook stranicama. Dobijanjem tih prava korisnici se štite od uklanjanja sadržaja sa ove društvene mreže, a od strane onih koji imaju autorska prava.

Tako je Watch sekcija u okviru Facebook aplikacije dizajnirana da bude direktna konkurencija svim video platformama, te uključuje listu video sadržaja koja je prilagođena svakom korisniku, te mu nudi sadržaje iz onih oblasti za koje je zainteresovan. Watch sekcija se u Sjedinjenim Američkim Državama pojavila tokom 2017. godine, da bi 29. avgusta stigla i do korisnika na drugim lokacijama, a uprkos tome što podaci ukazuju na to da servis na prvobitnom tržištu nije dobro prošao, te da ga korisnici ignorišu ili ga uopšte nisu svesni. Tako istraživanja pokazuju da je tek 14% korisnika u Americi servis koristilo bar jednom, dok 50% od ukupnog broja za Watch sekciju uopšte nije čulo.

Pročitajte i:  Koliko je brz overklokovani Intel i9-9900K?

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.