G kao gradijent: Google je redizajnirao logo aplikacije
Korisnici s oštrim okom možda su primetili da se u nekim slučajevima veliko slovo G, koje predstavlja Google, sada pojavljuje sa gradijentom koji omekšava prelaze između četiri osnovne boje.

Boje u blokovima su stvar prošlosti – to je bilo moderno 2015.
Ova izmena u brendiranju već je primenjena za Google aplikaciju na Android i iOS uređajima u trenutku pisanja ovog teksta. Međutim, i dalje postoji više mesta gde se koristi stara verzija logotipa sa jasnim blokovima boja, uključujući favicon ikonicu u pregledačima. Takođe, novi logo još uvek nije uključen u Google-ovu zvaničnu kolekciju slika za medije – tu je i dalje prikazana klasična verzija logotipa Google aplikacije. Logotipi ostalih Google aplikacija za pametne telefone, za sada, nisu preuzeli ovaj novi izgled sa gradijentom. Ali, zanimljivo je to što brending za Gemini, Google-ovog AI asistenta, već sadrži blag gradijent na simbolu zvezde. Možda veštačka inteligencija vodi put ne samo u tehničkom razvoju, već i u estetskim odlukama unutar kompanije? Ili je ovo možda samo probni potez kako bi se ispitala reakcija korisnika pre nego što se krene u sveobuhvatan redizajn brenda?
Šta god da je razlog, najveće iznenađenje nije to što Google menja logo, već činjenica da se to dešava – bez ikakve pompe. Kada je kompanija poslednji put redizajnirala svoj vizuelni identitet 2015. godine, pokrenuta je čitava kampanja koja je objašnjavala svaki detalj novog izgleda. Brendiranje je veoma značajno za tako veliku korporaciju kao što je Google. Čak i promene koje deluju neznatno prolaze kroz brojne iteracije, komisije i provere pre nego što postanu javne. A svaki marketinški stručnjak zna da je doslednost ključna, što ovu tiho sprovedenu promenu – ako je zaista trajna – čini još čudnijom.
Izvor: Engadget