Glavni direktor za tržište u Vip-u: “Uspeh jedne kompanije bez zadovoljnih zaposlenih ne postoji”

U cilju poboljšanja položaja roditelja u društvu, neophodna je primena moderne prakse među poslodavacima u Srbiji, koja podrazumeva prilagođavanje zaposlenima i njihovim potrebama, tako da imaju optimalan balans između privatnog i poslovnog života. Takva promena organizacije kompanija ujedno je i ključan preduslov za konkretnu podršku ženama i porodiljama koje žele da grade svoje karijere, pored toga što su se ostvarile i u ulozi majke, zaključak je na panel diskusiji „Mamatine“, održanoj juče, 28. februara.

Brzina modernog poslovanja, ali i samog života, konstantno nameće nove izazove roditeljima u usklađivanju obaveza na poslu i kod kuće. U najdelikatnijoj situaciji su majke, kojima je u potpuno novim okolnostima nakon porođaja potrebno razumevanje poslodavca za sve ono što sa sobom donosi njena nova, najvažnija životna uloga.

„Naše društvo treba da uradi mnogo da se žena ne oseća izlolovano kad postane mama. Osim što poslodavci treba da shvate koliko je važan zadovoljan zaposleni, potreban je sistem koji funkcioniše i jasno reguliše primenu zakona“, istakla je Jovana Ružičić ispred Centra za mame, dodavši da su se mnoge preduzetnice opredelile za sopstveni biznis baš iz razloga što nisu imale podršku svog poslodavca kada su želele da se ostvare kao majke. Važnost profesionalnog i odgovornog pristupa prema svojim zaposlenima prepoznala je kompanija Vip mobile, koja je u poslednje dve godine prilagođavala svoju organizacionu strukuru shodno potrebama zaposlenih.

Pročitajte i:  Calculus: ERP ni na zemlji ni na oblaku

„Uspeh jedne kompanije bez zadovoljnih zaposlenih ne postoji. Želimo da im omogućimo fleksibilno radno vreme i slobodne dane roditeljima tokom privikavanja na vrtić njihovih mališana, a kako bi majkama period nakon porodiljskog odsustva bio što manje stresan po njih, ali i celu porodicu, omogućen im je period prilagođavanja uz skraćeno radno vreme bez uticaja na iznos zarade. Podrška porodici je ono što istinski primenjujemo u Vipu, kao i prema našim korisnicima,“ istakla je glavni direktor za tržište u Vipu, Branka Pudrlja Durbaba.

Stela Karl Ćosić, Natalija Pešić, Jovana Ružičić i Branka Pudrlja Durbaba

Ispred sektora ljudskih resursa ove kompanije, rukovodilac Natalija Pešić posebno je istakla značaj poštovanja slobodnog vremena, uz obraćanje pažnje na zdravlje i smanjenje stresa zaposlenih, koji zajednički utiču na negovanje porodičnih vrednosti i srećniji život. U tom smislu je krucijalna dobra organizacija i svim majkama koje se otisnu u preduzetničke vode, istakla je Stela Karl Ćosić ispred MotivTim-a. Govornice panel diskusije, koju je organizovala kompanija Vip mobile, saglasne su da ukoliko zaista želimo da porodica bude stub našeg društva, moramo da osnažimo žene tako da njihova odluka da postanu majke ne isključuje ostvarivanje ambicija u karijeri.

Facebook komentari:

SBB

Poljoprivreda 2019
Tagovi: , , , , , , , ,