BIZIT 11 - prvi dan

Google radi na smanjenju prikupljanja podataka uz bolje reklamiranje

Google nastavlja da usavršava svoj Privacy Sandbox za prikazivanje ciljanih web oglasa bez kolačića. Kompanija je objavila da pokreće inicijativu za izgradnju Privacy Sandbox-a na Android-u, sa ciljem uvođenja novih, privatnijih rešenja za oglašavanje.

Google radi na smanjenju prikupljanja podataka uz bolje reklamiranje

Google istražuje tehnologije koje smanjuju tajno prikupljanje podataka

Postojeći zaštićeni okvir privatnosti je sam po sebi skup predloga koji će na kraju prerasti u skup otvorenih standarda za koje se Google nada da će ih industrija usvojiti. Iz kompanije traže rešenja koja će ograničiti deljenje korisničkih podataka i funkcionisati bez identifikatora za više aplikacija. To bi uključivalo reklamne ID-jeve. Google istražuje tehnologije koje smanjuju potencijal za tajno prikupljanje podataka, uključujući bezbednije načine da se aplikacije integrišu sa SDK-ovima za oglašavanje. Trenutno ne postoje prave konkretne metode koje se primenjuju, a Google je u fazi dizajna i testiranja.

U međuvremenu, kompanija je saopštila da će nastaviti da podržava postojeće funkcije platforme za oglase najmanje dve godine. Google je takođe pomenuo Apple-ov pristup iOS-u, priznajući da su druge platforme zauzele drugačiji pristup privatnosti oglasa. Kompanija veruje da i dalje treba da obezbedi način za kompanije da prikazuju ciljane oglase korisnicima i da se uvere da su ti oglasi relevantni. Jasno je da ima mnogo posla koji treba da se uradi dok internet giganti i reklamna industrija shvate kako najbolje da uravnoteže personalizovane oglase sa privatnošću korisnika.

Pročitajte i:  Google Search otkriva poreklo slika koje je generisao AI

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,