Google Search omogućava da virtuelno isprobate ruž za usne

Nedostatak kupovine u prodavnici znači manje mogućnosti za isprobavanje stvari. Google je rešio da pomogne svojim korisnicima po jednom pitanju.

PCPress.rs Image

Google će vam pokazati kako taj proizvod izgleda na raznim tonovima kože

Google Search želi da pomogne u virtuelnom iskustvu isprobavanja ruževa i drugih proizvoda za lepotu, putem AR-a i boljih preview-a. Ako kupujete kozmetičke proizvode, teško je doneti odluku o kupovini, bez da ih isprobate. Recimo da želite da znate koliko je sjaj za usne zaista sjajan, koliko je pigmenta u senci za oči ili kako će proizvod izgledati na vašem tonu kože, može biti teško saznati ove stvari bez da ih vidite izbliza. Kada pretražuje karmin ili senke za oči, Google će pokazati kako taj proizvod izgleda na raznim tonovima kože kako bi vam pomogao u poređenju nijansi i tekstura. Ringišpil na vrhu pravougaonog review-a, omogućava vam prebacivanje između različitih lica, dok su dostupne nijanse na dnu. Ove informacije potiču od partnera za prenos podataka ModiFace i Perfect Corp, sa hiljadama dostupnih brendova, uključujući L’Oreal, MAC Cosmetics, Black Opal i Charlotte Tilbury.

Pročitajte i:  Google Search se bori protiv sadržaja niskog kvaliteta

Na dnu galerije nalazi se “Try it on” dugme, koje ima za cilj da dodatno prilagodi vaše izbore i testira ih. Augmented reality se koristi za nanošenje različitih nijansi preko usana korisnika. Carousel se nalazi na dnu pogleda kamere, a ispod je istaknuto dugme „Shop“.

Ovo iskustvo pretraživanja prati slične 3D oglase na YouTube-u za isprobavanje različitih ruževa i filtera za lice u Google Duo-u. Nove try-on features Google Search-a za ruževe i druge kozmetičke proizvode, lansirane su ove nedelje u SAD-u.

Izvor: 9to5google

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: