Google tiho menja izgled svog logotipa
Korisnici su u prethodnim danima primetili da novi Google logo, slovo G, sada ima blagi prelaz boja umesto dosadašnjih oštrih blokova boja.
Google testira reakcije korisnika
Ova promena za sada je vidljiva samo u Google aplikaciji za Android i iOS. Na drugim mestima, uključujući pretraživače i zvanične materijale, još uvek dominira stari dizajn.
Ostale Google aplikacije za pametne telefone nisu usvojile novi izgled. Zanimljivo da brend Gemini, AI asistent, već koristi logotip sa blagim gradijentom. Moguće je da Google testira reakcije korisnika pre nego što napravi širu promenu u vizuelnom identitetu.
Najveće iznenađenje nije u tome što Google menja logo, već što to radi bez ikakve medijske kampanje. Kada je 2015. godine poslednji put menjan izgled logotipa, pratila ga je opsežna marketinška strategija. Promene u vizuelnom identitetu kompanije ovog ranga obično prolaze kroz brojne interne provere, pa je još neobičnije što se ovaj put sve odvija „u tišini“.
Bice zanimljivo videti da li će gradijenti postati novi standard u dizajnu svih Google proizvoda u 2025.godini.
Izvor: Engadget