GoPro: 10 godina poslovanja

Za GoPro je cela 2019. u znaku desetogodišnjice poslovanja koju obeležavamo i pozitivnih promena koje smo uveli i koje ćemo tek sprovesti U sredu, 2. oktobra 2019, u Bitef Art Cafe‑u, zajedno s našim zaposlenima, klijentima, partnerima i prijateljima firme, uz odličnu muziku i veselu atmosferu, proslavili smo deceniju GoPro poslovanja i nove poslovne pohode.

Petar Miljković, direktor GoPro‑a, pozdravio je sve goste i podelio nekoliko zanimljivih informacija o GoPro‑u:

Za 10 godina, naša kuća je prošla put koji često nije bio lak, ali je uvek bio ispravan. GoPro je nastao na viziji da kompanija može da postoji i radi i da ceo proces bude lep i ugodan za ljude koji u njoj rade, a pre svega da donese vrednost onima koji nam poklone poverenje da im svojim rešenjima pomognemo da budu uspešniji.

Mi smo firma koja se vodi vrednostima i procesima. Vrednosti delimo među sobom, a procese stalno unapređujemo. Važno mi je da svi prisutni znaju da nam je na prvom mestu zadovoljstvo zaposlenih, a odmah zatim zadovoljstvo klijenata, jer duboko verujemo da zadovoljni zaposleni čine klijente zadovoljnima.

Pročitajte i:  Savremeni CRM: Izgradnja poverenja kao ključ uspeha

U narednom periodu planiramo da rastemo kao i dosad: u skladu s realnošću i mogućnostima, stalno i stabilno, ni premalo, ni previše. Takođe, planiramo da ne menjamo način rada, odnosno da sa svim klijentima ulazimo u ravnopravan odnos, koji mora da bude fer za sve. I dalje će svi moći da očekuju od nas da uvek dobiju savet za koji smatramo da je najbolji za vas, naše cenjene klijente i partnere.

Planiramo i da nastavimo s jačanjem našeg prisustva globalno. S ponosom mogu da istaknem da za sada još samo u Australiji nemamo klijente i da su naš kvalitet, znanje, posvećenost i pristup poslu prepoznati u celom svetu, ne samo u Srbiji i bivšoj SFRJ.

Nastavićemo da ulažemo u naše zaposlene, u njihovo znanje i veštine. Smatramo da su naše koleginice i kolege naša najveća vrednost, i iskoristiću ovu priliku da zahvalim i porodicama i prijateljima naših zaposlenih na podršci koju im pružaju. Zauzvrat, mi ćemo se uvek truditi da vam kući dolaze na vreme i da ih kod kuće ne muče nikakve brige s posla.

Pored posla, nama su važne i porodične vrednosti, imamo dosta dece u GoPro‑u, od pre neki dan i novu bebu, nekoliko bračnih parova, i nekoliko trudnica koje su večeras s nama. Želimo da ih bude što više i da naše koleginice i kolege, dok gradimo zajedno našu firmu, grade i svoje porodice.

Pročitajte i:  ABSoft ERP primer iz prakse: Pekarska priča

Takođe, nastavićemo da pomažemo i onima kojima je pomoć vrlo potrebna. Pre svega, mislim na decu, koja su jedna od najosetljivijih grupa, ali i na sve one kojima možemo da pomognemo. Drago mi je što večeras vidim i predstavnike organizacija s kojima sarađujemo po tom pitanju.

Na kraju, želim da zahvalim svim našim zaposlenima, našim klijentima i partnerima. Naravno, bez vas ne bismo bili tu gde jesmo. Hvala vam na poverenju – trudićemo se da ga uvek opravdamo i da sutra budemo bolji nego što smo danas.“

Uručene su zahvalnice našim najvažnijim partnerima, kompanijama Microsoft i Žejn, s kojima sarađujemo skoro od samog početka, sa željom da i ubuduće uspešno radimo kao i do sada. U ime kompanije Microsoft, zahvalnicu je primio gospodin Željko Vujinović, direktor kompanije Microsoft u Srbiji. Gospodin Vujinović od 2014. godine predvodi posvećen i dinamičan tim i svojom ekspertizom i bogatim iskustvom u oblasti informacionih tehnologija doprineo je uspešnom razvoju kompanije, ali i srpskog digitalnog tržišta.

Zahvalnicu za kompaniju Žejn, primio je gospodin Ernest Žejn, vlasnik kompanije. Kompanija predstavlja slovenačko‑nemačku grupaciju koja, kroz svoj proizvod ShakeSpeare sistem za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima, digitalizuje i transformiše rad i poslovanje mnogih kompanija širom Evrope.

Pročitajte i:  BIZIT 2019: Odlučivanje i kontrola poslovnih procesa

Kao odgovorni član društva, GoPro je oduvek bio aktivno uključen u društveno odgovorne projekte, posebno one okrenute deci. Od samog osnivanja, kompanija puno ulaže u društveno odgovorne vrednosti. Zaposleni takođe dele ove vrednosti, pa su iz tog razloga sve akcije koje je kompanija organizovala u tom smislu, imale punu podršku i zalaganje celog GoPro tima. Na to je naša firma veoma ponosna.

Predstavnici Fondacije „SOS dečjih sela“, s kojima smo organizovali i podržali niz humanitarnih akcija, pozdravili su goste i pozvali ih da se priključe projektima koje njihova organizacija vodi, u meri u kojoj je to moguće.

Korisna adresa: GoPro.rs

Facebook komentari:

Panasonic

PC Press CRM
Tagovi: , , ,

One thought on “GoPro: 10 godina poslovanja

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.