ASUS ROG Flow

Hotel Crowne Plaza Beograd u saradnji sa Canon-om sproveo sveobuhvatnu digitalnu transformaciju

Hotel Crowne Plaza Beograd je ustanovio temeljan i kompleksan sistem kontrole poslovanja i izveštavanja, kojim je upravljano standardnim operativnim metodama do samog otvaranja hotela 2013. godine. Zadaci su obuhvatali štampanje, skeniranje i korišćenje različitih sistema dopune i obrade podataka koji nisu bili međusobno povezani.

Veliki uspeh na polju digitalne transformacije

Za manje od godinu dana, tim hotela Crowne Plaza uspeo je da potpuno transformiše tri sveobuhvatna poslovna procesa, i to pomoću digitalne podrške partnera, slovenačke kompanije HC Center koja je akreditovani partner kompanije Canon i aplikacije Therefore, sistema za dokumente kompanije Canon.

Izazovi rada u hotelijerstvu su mnogobrojni i sa sobom nose nepredvidive scenarije,  poput činjenice da različita hotelska odeljenja svakodnevno šalju izveštaje o kupovinama, investicijama i internoj kontroli ili da štampani izveštaji imaju složenu putanju kretanja u deljenjima, pri čemu se operativnost obrade produžava i komplikuje.

Pozitivan efekat je da su tri važna procesa – kupovina, upravljanje budžetom i interna kontrola  zahtevala su od zaposlenih mnogo vremena, a nepotrebna odlaganja uzrokovala je i činjenica da je otiske trebalo pronalaziti u arhivi.

Pročitajte i:  Prvi detalji o EOS R3, novom Canon profesionalnom aparatu bez ogledala za sport i izveštavanje

Digitalno rešenje koje je postavljeno u saradnji sa slovenačkom kompanijom HC Center i aplikacijom Therefore, sistema za dokumente kompanije Canon, trenutno je optimizovalo sledeće tri oblasti važne za svakodnevno poslovanje hotela: Zahtev za nabavku (Purchase Order (PO), CapEx -Kapitalni izdaci (Capital Expenditure) i Kontrolna samoprocena – Control Self-Assessment (CSA). Tako se ovaj, najveći hotel u Beogradu našao među nekoliko hotela u Evropi koju su mnogo poslovnih procesa doveli do nivoa kompletne digitalizacije.

“Glavne prednosti sistema za dokumente Canon Therefore su: ušteda vremena, efikasnost i postignuta transparentnost. Svaki dokument možete pronaći u bilo kom trenutku, prateći njegovu putanju među potpisnicima, i brzo ga dobaviti iz arhive radi interne revizije. Produktivnost je povećana. Finansijska služba je prezadovoljna!”- rekao je Goran Radisavljević, Rukovodilac IT odeljenja, Crowne Plaza Beograd.

Više informacija pogledajte na ovoj stranici!

Facebook komentari:
ERP specijalno izdanje

Tagovi: ,