BIZIT plus

HSM Informatika i Salesforce: Zajedno u novoj industrijskoj (r)evoluciji

Kako da se na današnjem dinamičnom tržištu izgrade kvalitetni odnosi sa klijentima, kako da se poslovanje učini lakšim i kako da se efikasno prate rezultati, samo su neka od pitanja o kojima će se diskutovati na Salesforce event-u, 28. maja, u Hyatt regency hotelu u Beogradu, koji organizuje HSM Informatika.

PCPress.rs Image

Prisutni će moći da se upoznaju sa mogućnostima i prednostima ove vodeće svetske platforme za upravljanje odnosima sa klijentima, čuju o trendovima poslovanja danas i kako je neophodno da se kompanije menjaju u skladu s njima. Zašto i kako se organizacije moraju menjati, prisutni će saznati od Zvezdan Horvat, Managing Director & Partner – ASEE, dok će Dejan Rogan, Consultant – HSM informatika govoriti o tome kako da uz Salesforce platformu dođete do uspešnije organizacije. Događaj je namenjen direktorima kompanija, menadžerima prodaje, marketinga i razvoja poslovanja, i svima onima koji žele da unaprede poslovne procese.

Takođe, svi učesnici će imati priliku da učestvuju na tri interaktivne radionice. Prva će se ticati oblasti marketinga i pod nazivom “Ciljane kampanje s fokusom na klijenta donose merljive rezultate B2B i B2C kompanijama” održaće je Dejan Rogan, Consultant HSM informatika. Druga radionica pod naslovom “Specijalizacija prodajnih funkcija i sistematizacija prodajnih procesa = uspešnija prodaja” ticaće se sales development-a i prodaje uopšte a održaće je Slaven Stojanović, Head of Sales HSM informatika, dok će treća radionica istraživati oblast field services pod nazivom “Kvalitetnija optimizacija resursa za efikasniji rad zaposlenih na terenu” a održaće je Željko Čačinović, Consultant HSM informatika.

Pročitajte i:  Pet razloga da vaša poslovna rešenja budu u oblaku

Detaljnu agendu možete pogledati ovde gde se možete i besplatno prijaviti.

Facebook komentari: