Zebra

HTC će biti glasniji, marketinški budžeti uvećani

HTC sprema znatno hrabriji marketinški nastup, rekao je Bendžamin Ho, glavni čovek marketinga ove tajvanske kompanije za Wall Street Journal.

HTCONESilver_Multi_BIGOsim što će budžet za tradicionalne medije biti udvostručen u odnosu na 2012. godinu, budžet za digitalne medije biće uvećan 250 posto.

Deo promena je i odbacivanje starog slogana “Quietly Brilliant”.

Ho kaže da se HTC do sada mahom fokusirao na sopstvene uređaje i nije se poredio sa konkurencijom. Inovacija imaju puno, smatra on, ali nisu bili dovoljno glasni.

Promene strategije bile su vidljive i uoči lansiranja konkurentskog smartfona, Samsunga Galaxy S IV, kada je HTC započeo agresivnu Twitter kampanju #theNextBigFlop, a promoteri ove kompanije služili su toplu čokoladu i nudili na testiranje HTC One novinarima koji su čekali da uđu na Samsungov događaj.

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: