BIZIT 11 - prvi dan

Hyundai medeni mesec sa osteljivim ekranom završen

Testiranje je pokazalo da se ljudi nerviraju kada koriste ekrane osetljive na dodir u automobilu.

PCPress.rs Image

Hyundai je bila jedna od kompanija koja je sa velikim oduševljenjem koristila ekrane osetljive na dodir. Nakon rezultata svojih fokus grupa menjaju kurs. Testiranja su pokazala da ljudi „mrze ekrane osetljive na dodir“ u automobilu.

Potpredsednik Hyundai je izjavio da ljudima nije milo da za sve kontrole potrebne u vožnji imaju ekrane osetljive na dodir. Iako je Hyundai, u početku bio zaljubljen u ove ekrane, korisnici su pokazali da ih takva praksa frustira i da nisu u stanju da adekvatno kontrolišu sve važne funkcije.

Hyundai je rešio da pored ekrana osetljivih na dodir koristi i fizičku dugmad i dugmad za mnoge uobičajne kontrole. Hyundai sada daje prioritet upravo dugmadima. Iako nisu svi korisnici zainteresovani za vraćanje dugmadi mnogi im se raduju.

Hyundai smatra da će ova dizajn ipak uticati na bezbednosne probleme, shodno tome da su ekrani osetljivi na dodir proglašeni za rizikom u saobraćaju.

Pročitajte i:  Hyundai i Waymo najavljuju partnerstvo

Izvor: theverge.com

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *