Računari i Galaksija

Igre su postale važan deo globalne zabave

Nakon što je Take-Two najavio kupovinu Zynga, za 12,7 milijardi dolara i samo nekoliko dana nakon što je Microsoft objavio rekordnu akviziciju Activision Blizzard-a od 69 milijardi dolara, suosnivač i izvršni direktor Netflix-a, Reed Hastings je rekao, da ima za cilj izgradnju video igara na kojima Netflix može „zadiviti članove tako što će imati apsolutno najbolje u kategoriji“.

PCPress.rs Image

Igre su sve više prisutne

„Moramo biti različito odlični u tome“, rekao je Hastings.

To je težak zadatak za Netflix, koji gradi svoju jedinicu za igre od nule. Glavni operativni direktor Netflix-a, Greg Peters rekao je da kompanija planira da licencira intelektualnu svojinu “velike igre” koju će “ljudi prepoznati” kasnije ove godine.

Hastings je dodao da će Netflix koristiti svoju strategiju „hodaj, puzi, trči“ oko igara, gde namerno postepeno razvija posao kako bi naučio o navikama korisnika i efikasno koristio resurse.

Netflix je ranije koristio ovu opštu strategiju u streaming-u videa. Kompanija je licencirala poznate filmove i TV emisije da bi izgradila svoju korisničku bazu kao dodatak kablovskoj televiziji pre nego što je polako ušla u originalni sadržaj.

Pročitajte i:  Netflixu je plan sa oglasima doneo 23 miliona mesečnih korisnika

Nakon godina eksperimentisanja na principu emisija po emisija ili film po film, Netflix je osetio da njegov algoritam preporuka i korisnički podaci mogu tačno predvideti novi popularni originalni sadržaj. Danas Netflix troši milijarde dolara svake godine na originale.

Kupovina Microsoft-a i komentari Netflix-a je opšte priznanje da su igre postale važan deo globalne zabave, posebno kod mlade publike.

Ovakva dešavanja ne predstavljaju ništa novo. Microsoft već decenijama poseduje Xbox. Ali očigledno nikada nije potrošeno skoro 70 milijardi dolara za kupovinu bilo čega, a kamoli za kompaniju za video igre.

PCPress.rs Image

Sve više ljudi igra video igrice

Video igrice su u prvom planu mnogih ljudi jer kompanije poput Mete i Roblox-a grade strategije oko nejasno definisane imerzivne potrošačke računarske strategije nazvane „metaverzum“, koja će gotovo sigurno uključivati igre na nekom nivou.

Ali žurba za akvizicijom verovatno sugeriše nešto mnogo jednostavnije: Igre su postale sve više prisutne. Mobilni uređaji i igranje igrica online, povezuju ljude u igraju igrica u realnom vremenu, daju igricama širu publiku i imaju značaj u kulturi mladih.

Pročitajte i:  Netflix vraća Black Mirror 2025 

Udruženje softvera za zabavu, trgovinsko udruženje američkih video igara, tvrdi da sve više ljudi igra video igrice.

Velike tehnološke i medijske kompanije su istraživale igre u prošlosti i imale mešoviti uspeh. Disney i Google su među velikim kompanijama koje su poslednjih godina odlučile da napuste svoje težnje za video igrice. Verovatno je prerano pozicionirati kompaniju za metaverzum, kada je još uvek potpuno nejasno šta „metaverzum“ podrazumeva.

Igre verovatno predstavljaju glavni interes za najveće svetske tehnološke kompanije. Veoma su značajne i vrlo je verovatno da će doći do veće konsolidacije igara u budućnosti.

Izvor: CNBC

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , ,