Top50 Glas publike

Instagram Reels ni blizu TikTok-a 

Instagram se bori da pridobije kreatore, dok njegov engagement na Reels-u za kratke video snimke pada u odnosu na konkurenciju koja dolazi od njegovog kineskog rivala TikTok-a.

PCPress.rs Image

Problem je nedostatak originalnog sadržaja na Instagram Reels-u

Interni Meta dokument pokazuje da korisnici Instagrama provode 17,6 miliona sati gledajući Reels dnevno – ni deseti deo u poređenju sa 197,8 miliona sati koje korisnici provode na TikTok-u dnevno. U izveštaju, objavljenom u avgustu, navodi se da je Reels engagement opao za 13,6 odsto u poslednje četiri nedelje, a „većina korisnika Reels-a nema nikakav angažman”. Među ključnim razlozima je to što se Instagram mučio da regrutuje ljude da naprave pravu vrstu sadržaja i nedostatak originalnog sadržaja na Reels-u. „Otprilike 11 miliona kreatora je na platformi u SAD, ali samo oko 2,3 miliona njih, ili 20,7 odsto, objavljuje na toj platformi svakog meseca“, navodi se u dokumentu.

Portparol Mete je, međutim, rekao da se angažman Reels-a trenutno povećava iz meseca u mesec. „Imamo još posla. Ali kreatori i preduzeća vide obećavajuće rezultate, a naš rast monetizacije je brži nego što smo očekivali, jer više ljudi gleda, stvara i povezuje se preko Reels-a nego ikada ranije“, dodao je portparol kompanije. Da bi privukla ljude da prave sadržaj za Instagram i Facebook, Meta je izdvojila milijardu dolara za isplate kreatora do kraja godine. Kreatori Instagram Reels-a su do danas primili ukupno 120 miliona dolara. Instagram i YouTube su uveli nove funkcije koje obeshrabruju korisnike aplikacija za kratke video snimke od deljenja na više platformi. Kada kreatori sada naprave video na YouTube Shorts-u, neće moći da preuzmu video i unakrsno ga postave u druge aplikacije bez „YouTube vodenog žiga“.

Pročitajte i:  Twitter alternative za Musk-averse

„Ako ste kreator koji preuzima svoje Shorts iz YouTube studija da biste ih delili na drugim platformama, sada ćete pronaći vodeni žig koji je dodat preuzetom sadržaju“, navodi YouTube u ažuriranju.

Izvor: Digit.in

 

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: , , , , ,