iPhone SE napravljen je od novog aluminijuma

Apple voli da se razmeće svojom sposobnošću da štedi metal, a sada smanjuje uticaj samog metala na životnu sredinu. Kompanija kaže da je najnoviji iPhone SE prvi proizvod napravljen od aluminijuma sa niskim sadržajem ugljenika “komercijalne čistoće” u industrijskom obimu.

PCPress.rs Image

Smanjenje uticaja na životnu sredinu

Kompanija Elysis iz Kanade, proizvela je elemente za Apple koristeći proces topljenja bez ugljenika, baziran na hidroelektranama, koji proizvodi kiseonik, a ne gasove staklene bašte.

Dve kompanije nisu rekle koliko će iPhone SE jedinica koristiti ovaj aluminijum. Dizajn se najupadljivije oslanja na aluminijum za okvir, ali na zadnjoj strani dominira staklo koje pomaže pri bežičnom punjenju i prijemu podataka.

Apple je pomogao razvoj kroz investicioni tim koji je uključivao Alcoa, Rio Tinto, kanadsku vladu i vladu provincije Quebec. Tehnološka firma je takođe kupila prvu seriju aluminijuma za proizvodnju 16-inčnog MacBook Pro- a 2019.godine. Emisije ugljenika povezane sa aluminijumom u Apple-u, pale su za skoro 70 procenata od 2015. godine, prema izveštajima kompanije.

Pročitajte i:  Apple uvodi oznaku Verifikovana bezbednost

Apple se hvalio da je rutinski ulagao novac u ovakve projekte kroz tri „zelene obveznice“ u ukupnom iznosu od 4,7 milijardi dolara. Investicije, koje su započete 2016. godine, fokusirane su na smanjenje emisija i obezbeđivanje čiste energije. Novac za Elysis-ov niskougljenični aluminijum dolazi iz obveznice iz 2019.godine koja podržava 50 projekata, uključujući one koji „ublažuju ili nadoknađuju“ 2,9 miliona metričkih tona CO2 i uspostavljaju blizu 700 MW obnovljive energije.

Ovi napori pomažu da se izgladi imidž Apple-a, onoliko koliko bi mogli da se umanje doprinosi klimatskim promenama. Poput Samsunga i drugih rivala, kompanija želi da umiri kupce zabrinute da bi njihov novi telefon mogao da nanese nepotrebnu štetu.

Međutim, veća upotreba ovog ekološki prihvatljivog aluminijuma će pomoći Apple-u da postigne svoj cilj prodaje proizvoda bez ugljenika do 2030. godine. Imajući u vidu Apple-ov ogroman uticaj na tržište, ovakvo smanjenje ugljenika bi moglo imati opipljiv efekat.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,