Kako je jedna banana osvojila Steam

Banana je voće, banana je žuta i zakrivljena. Banana je i besplatna igra na platformi Steam – četvrta je na listi najpopularnijih, ispred Apex Legends, Naraka Bladepoint, Rust i GTA V, a uskoro bi mogla da prestigne i PUBG.

PCPress.rs Image

Svi se pitaju kako to da je jedna clicker igra postala viralna na platformi kao što je Steam. Na hiljade ljudi igra igru u kojoj se klikće na banane. Voćke se razlikuju, a do sada je najvrednija bila zlatna banana koju je vlasnik prodao za više od hiljadu dolara. Igrač dakle samo klikće na banane, a brojač ih prebrojava. I to je sve. S vremena na vreme se pojavi neka retka, neobična, koju može da sačuva.

Prošle nedelje je više od 141.000 igrača kliktalo na banane. Sada se taj broj udvostručio, možda i utrostručio. Onda se utvrdilo da je većina tih igrača „nestvarna“, drugim rečima – radi se o botovima. Zahvaljujući njima se popela skoro na vrh liste najpopularnijih Steam igara, pa je više ljudi saznalo za nju. Što je postajala vidljivija, to je rastao broj pravih igrača.

Pročitajte i:  Nova igra: Pronađite svoju unutrašnju vešticu

Igrači dakle od igre mogu i da zarađuju, jer banane koje sačuvaju mogu da stave na prodaju u okviru Steam prodavnice. Većina plodova košta manje od centa, ali i to je nešto, jer igrač za tu sumu ne mora da uradi ništa, osim da klikne na bananu. Ljudi vole da sakupljaju stvari, čak i virtuelne banane. To je jedino objašnjenje zašto ih neko kupuje.

Na forumima se već raspravlja o tome da li je ova igra neka prevara, možda Ponzijeva šema? Mnogi se pitaju da li je u njoj nešto što još uvek ne vide? Ostaje nam da vidimo.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *