Kandidat koji pobeđuje

Ovaj „kandidat“ živi u Srbiji, stručan je za posao koji voli i ispunjava sve uslove koji se od njega očekuju. Zvuči nemoguće, ali živeti u Srbiji, imati uspešnu karijeru ili biznis je itekako moguće, ako ste talentovani, spremni na izazove i spremni da poverenje poklonite kompaniji ManpowerGroup, koja je već sedam decenija lider u pronalaženju i zapošljavanju kvalifikovanih kadrova najrazličitijih profesija.

Prema njihovim rečima „Uspeh svakog biznisa zavisi od kvalifikovanih kadrova i posvećenog kolektiva”, jer u vreme kada kompanije imaju visoke zahteve, posvećen kolektiv je baš ono što može da prevagne u nadmetanju sa konkurencijom i učini poslovanje boljim. Upravljanje talentima se pokazalo kao neophodno kako bi se povećao ljudski potencijal jedne kompanije i prevazišli mnogi kadrovski izazovi. „Tržišna utakmica“ zapošljavanja kvalifikovanih ljudi postala je sve oštrija. Međutim, zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u 80 zemalja širom sveta i već razrađenim metodama, kompanija ManpowerGroup zna kako da prepozna prave kandidate, kvalifikovane, ljude koji vole svoju struku, koji su zaljubljeni u svoj posao, kandidate koji su kadri da urade malo više u svojoj profesiji – bez obzira da li je reč o informacionim tehnologijama, prodaji, proizvodnji, građevinarstvu, finansijskom sektoru ili politici.

Pročitajte i:  AI kao regruter na intervjuima za posao

Koliko je stručni tim kompanije siguran u to da će njihov izbor kandidata biti uspešan već u prvom krugu razgovora za posao govori i slogan „Naš kandidat bi bio kadar da uradi malo više“ njihove najnovije marketinške kampanje, koju je osmislila IMAGEteam agencija. Na bilbordima širom Beograda ove nedelje pojavila su se nasmejana i vedra lica zaposlenih ManpowerGroup koji su za ovu priliku preuzeli uloge IT stručnjaka, bankara, mašinaca, računovođa, tehnologa…. Osim veoma dvosmislenog slogana, najveće simpatije izazvao je bilbord na kome je prikazan predsednički kandidat, pa su se neki čak zapitali „Da li bi ManpowerGroup mogao da proceni koji kandidat bi bio kadar da uradi malo više u ovom najvažnijem poslu u Srbiji?“

Vreme će pokazati, a kako je ManpowerGroup ekspert u pronalaženju najboljih kadrova za određeni posao/projekat oni su realizaciju ove kampanje poverili mladim i kreativnim damama kojima je ovo bio prvi ozbiljan korporativni projekat. Time su još jednom potvrdili svoju posvećenost u pružanju podrške talentovanim mladim ljudima bez ili sa malo radnog iskustva i sopstvenim primerom dali podsticaj drugim kompanijama da učine isto. Njih tri su svojom kreativnošću i talentom pokazale da uspeh neće izostati ako postoji ljubav prema poslu, prema profesiji i kompaniji za koju se radi. Oštro oko Nede Mojsilović, koja se već 4 godine profesionalno bavi fotografijom i radi u Kulturnom centru GRAD, „uhvatilo“ je sve emocije ove kampanje. Njoj je u velikoj meri pomogla i Ivana Rajić, diplomirani dramski i audio-vizuelni umetnik, dobitnik nagrada Jugoslovenske kinoteke i Saveza snimatelja Srbije za inovativnost u filmskoj fotografiji. Ona je bila zadužena za rasvetu, dok je mesto producenta organizatora ovog projekta pripalo Aleksandri Pavlović, studentkinji četvrte godine filmske i televizijske produkcije na FDU. Ona iza sebe ima brojne studentske projekte i dve nagrađivane koprodukcije sa Nemačkom filmskom akademijom.

Pročitajte i:  AI kao regruter na intervjuima za posao

www.manpower.rs

Facebook komentari:

SBB

Disaster recovery
Tagovi: , , , , ,