BIZIT 2022

Kod u Netflix aplikaciji sugeriše da verzija koja podržava oglase može imati nedostatak

Ako ste mislili da će Netflix koji podržava oglase biti samo redovna usluga sa nekim reklamnim pauzama pogrešili ste.

PCPress.rs Image

Ne planirajte da gledate Stranger Things offline

Prema jeziku u kodu aplikacije Netflix, koji je otkrio programer Steve Moser i podelio sa Bloombergom, Netflix može ograničiti preuzimanje van mreže na nivoe Netflix-a bez oglasa. Trenutno, Netflix ima tri nivoa. Za 9,99 dolara mesečno dobijate sadržaj standardne definicije i mogućnost gledanja televizije na jednom ekranu. Platite 14,99 dolara mesečno i dobijate HD i mogućnost gledanja na dva ekrana istovremeno. Ako želite da gledate sve u UHD-u (sa 4K i HDR), moraćete da platite 19,99 dolara. Takođe ćete moći da gledate na četiri ekrana istovremeno.

Nije iznenađenje da bi Netflix razmotrio mogućnost oflajn preuzimanja za ljude koji plaćaju verziju usluge bez oglasa. Ranije ove godine ko-izvršni direktor Ted Sarandos rekao je da nivo podržan od oglasa neće uključivati sav sadržaj kao onaj bez oglasa, a nivoi podržani oglasima imaju za cilj da budu nivo prolaza koji ljudima daje uslugu na nižem nivou cena. A tu je i poteškoća sa prikazivanjem oglasa na oflajn sadržaju. To nije nemoguć izazov, ali je težak. Osim toga, Netflix već stavlja druge stvari iza paywall-a koje bi mogle biti standardne. Istorijski gledano, Netflix nije tretirao oflajn preuzimanja kao prednost.

Pročitajte i:  Netflix: Borba oko deljenja lozinki se nastavlja

Još 2016. godine, kada je Netflix konačno počeo da dozvoljava preuzimanja van mreže, Sarandos je za CNBC rekao da je to podrška tržištima u nastajanju na kojima je Wi-Fi bio loš. U to vreme, Netflix je već kasnio sa gledanjem van mreže. Amazon Prime vam je godinama dozvoljavao da preuzmete stvari koje ste želeli da gledate. Pretpostavilo bi se da ljudi koji se još nisu pretplatili na Netflix navode razloge osim cene – kao što jeloš internet. U julu, Microsoft je najavio da će biti Netflix-ov partner za tehnologiju reklama i prodaju – efektivno obezbeđujući infrastrukturu za prikazivanje oglasa na novom nivou. Očekuje se da će novi nivo za Netflix koji se podržava oglasima biti lansiran 2023. godine.

Izvor: Theverge

 

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published.