Konkurs za tradicionalna UEPS priznanja otvoren do 3. decembra

UEPS, udruženje za tržišne komunikacije, je raspisalo tradicionalni konkurs za 2018. godinu koji ulazi u drugu fazu. Prvi ciklus ranih prijava radova kojim su članice mogle da apliciraju s popustom, rezultirao je prijavom velikog broja kvalitetnih radova.

I ove godine u Udruženju za tržištne komunikacije Srbije su, na osnovu iskustvenih saznanja sa prethodnih konkursa i sugestija dobijenih od članica, redefinisali kategorije, prilagodivši ih aktuelnim trendovima i potrebama onih koji stvaraju. Nagrade se dodeljuju u 16 kategorija, zajedno sa potkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u protekloj godini.

Specijalna priznanja za najbolji copy, najbolju art direkciju, režiju, komponovanu muziku, uvrštena su u redovne kategorije. Na svečanoj dodeli, pored dodele priznanja po kategorijama, proglasiće se i Agencija i Oglašivač godine, a biće dodeljen i Grand Prix na osnovu ukupne uspešnosti na konkursu.

Dodela prestižnih priznanja, među kojima su nagrada Dragan Sakan, te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti, kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a. Kao i prethodnih godina, žiri će činiti kreativni direktori uz podršku account menadžera i strateških planera.

Pročitajte i:  Samsung osvojio 30 nagrada za inovacije

Prijave radova primaju se najkasnije do 3. decembra 2018. godine. Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular, možete pogledati na sledećem linku!

Izvor: UEPS

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.