Cove

Korisne mobilne aplikacije – od društvenog umrežavanja do kupovine goriva

Koliko puta ste „skinuli” mobilnu aplikaciju na svoj pametni telefon i da li ste se zapitali šta je to što nas privlači kod njih? Suštinski, cilj mobilne aplikacije jeste da u najboljoj meri iskoristi interakciju između korisnika i telefona. Upravo zato, mobilne aplikacije pokrivaju praktično sve usluge koje mogu da imaju digitalnu funkciju – od naručivanja hrane, plaćanja računa do različitih sportskih, zabavnih ili biznis aktivnosti.

PCPress.rs Image

Poznato je da su aplikacije jednostavne za korišćenje, dok korisnik može u tili čas da „stigne” do određenog proizvoda ili usluge. Procenjuje se da trenutno više od tri milijarde korisnika poseduje smartphone, dok najviše vremena koje provodimo u druženju s našim pametnim telefonima trošimo upravo na korišćenje mobilnih aplikacija.

Činjenica je da današnji telefoni poseduju aplikacije koje u velikoj meri olakšavaju životne ili radne aktivnosti, a njihova popularnost zavisi od nekoliko faktora. Tu je i način preuzimanja, odnosno njihova dostupnost na platformama, zatim sfera interesovanja korisnika, kao i jednostavnost u primeni, ali i bezbednost prilikom korišćenja (ovo se posebno odnosi na bankarske aplikacije). Takođe, tu je i percepcija korisnika koliko je određena mobilna aplikacija „korisna” u svakodnevnom životu. Istraživanja pokazuju da su godinama na vrhu najpopularnijih aplikacija upravo social, odnosno aplikacije društvenih mreža, kao što su TikTok, Instagram, Facebook, WhatsApp, Telegram, Snapchat itd. Takođe, na vrhu najkorisnijih aplikacija nalaze se i mobilne aplikacije iz domena sporta i fitnesa, zatim zdravlja, ishrane, treniranja i edukacije. Među najpopularnijim mobilnim aplikacijama nalaze se i one za muziku i video, putovanja, vremensku prognozu, pisanje i editovanje fotografija.

Pročitajte i:  Google Play: Nepoželjne aplikacije za snimanje

PCPress.rs Image

Širok spektar softvera koji pružaju mobilne aplikacije, različitost njihovih funkcija, bogatstvo dizajna ili sadržaja dovodi do toga da u kontinuitetu tragamo za dodatnim funkcionalnostima koje će otvoriti nove mogućnosti u korišćenju pametnih telefona. U toj potrazi, često nailazimo na aplikacije koje su u „usponu” i tek treba da pokažu svoj pravi tržišni potencijal. Ukoliko ste vozač i posedujete pametni mobilni telefon, postoji digitalna usluga koju ćete obožavati, a reč je o mobilnoj aplikaciji domaće naftne kompanije NIS, Drive.Go, koja omogućava vozačima da sigurno i efikasno dopune rezervoar i plate za gorivo, i to na samom točionom mestu, bez ulaska u objekat pumpe.

Koje su prednosti Drive.Go?

Pre svega, dostupnost – može da se preuzme sa Google Play, Apple Store ili Huawei App Gallery. Zatim, jednostavna upotreba i bezbednost – registracija naloga u aplikaciji se završava u svega par klikova. Najvažnije – visoka produktivnost same aplikacije tokom korišćenja, jer omogućava korisniku da brzo i sigurno plati gorivo, direktno iz automobila, a sve što je potrebno jeste da se, pre ili posle točenja, skenira QR kod koji se nalazi na samom točionom mestu.

Pročitajte i:  NIS i Računarski fakultet uspostavili saradnju

Na pitanje koliko se korisnim pokazao Drive.Go, iz NIS-a poručuju da su upravo postignuti rezultati tokom skoro dve godine, koliko je aplikacija u funkciji, najbolji pokazatelj koliko su vozači prepoznali Drive.Go kao uslugu koja umnogome olakšava plaćanje goriva. Danas više od 80.000 potrošača koristi Drive.Go kao sredstvo plaćanja, a više od osam miliona litara goriva do sada je prodato uz pomoć ove inovativne usluge NIS-a.

Korisna adresa: nis.rs

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,