Kritika od milijardu dolara

Popularna pop pevačica Rihanna umanjila je vrednost kompanije Snap za oko milijardu dolara, a pošto je kritikovala platformu Snapchat zbog toga što se na njoj našla reklama koja ismeva porodično nasilje, te eksploatiše priču koju je u prošlosti iskusila i sama pevačica.

PCPress.rs Image

Tako je vrednost akcija pala za skoro 5%, a pošto je pop zvezda Snapchat kritikovala na Instagram-u. Rihanna u svojoj poruci kaže da je jasno da joj Snapchat nije omiljena platforma, ali da to ne opravdava problematičnu reklamu, te ukazuje na primitivizam i neznanje. Poruka je usledila posle reklame koja se pojavila na Snapchat-u, a koja izgleda poput ankete, te korisnicima postavlja pitanje „Da li biste radije ošamarili Rihannu ili udarili Chrisa Browna?

Kompanija je objavila javno izvinjenje, te kao opravdanje ponudila objašnjenje da se anketa slučajno provukla kroz procese proveravanja sadržaja. Radi se o reklami koja promoviše igru Would You Rather, te je ista uklonjena odmah pošto je došlo do incidenta, međutim, ovaj potez nije uticao na to da se gubitak kompanije Snap od 1 milijardu dolara smanji.

Pročitajte i:  Instagram radi na razvoju novog Reels feed-a

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,