Linkedin AI asistent nije toliko popularan
Iako se čini da su korisnici Linkedin-a prihvatili veštačku inteligenciju, postoji jedno područje koje je manje prihvaćeno nego što se očekivalo, prema rečima generalnog direktora Rajana Roslanskog: predlozi generisani od strane veštačke inteligencije za doradu vaših objava na Linkedin-u.

„Iskreno, nije toliko popularno koliko sam mislio da će biti“, rekao je Roslanski za Bloomberg. Kada su ga pitali zašto, tvrdio je da je „barijera mnogo veća“ za objavljivanje na Linkedin-u, jer „ovo je vaš životopis na mreži“. Pored toga, korisnici se mogu suočiti sa pravim negativnim reakcijama ako objave nešto što je previše očigledno generisano od strane veštačke inteligencije.
„Ako vas prozivaju na X-u ili TikTok-u, to je jedna stvar“, dodao je. „Ali kada vas prozivaju na Linkedin-u, to zaista utiče na vašu sposobnost da stvorite ekonomske prilike za sebe.“
Istovremeno, Roslanski je napomenuo da je profesionalna društvena mreža zabeležila 6 puta veći broj poslova koji zahtevaju veštine vezane za veštačku inteligenciju u poslednjoj godini, dok je broj korisnika koji dodaju veštine veštačke inteligencije svojim profilima porastao 20 puta.
I rekao je da sam koristi veštačku inteligenciju kada razgovara sa svojim šefom, izvršnim direktorom Majkrosofta, Satjom Nadelom: „Svaki put, pre nego što mu pošaljem imejl, pritisnem dugme Kopilot da bih bio siguran da zvučim pametno kao Satja.“
Izvor: TechCrunch