ASUS ROG Flow

LinkedIn testira poslovnu verziju Instagram priča

Priče (stories), kratak video format, su preuzele društvene mreže. Prvo ih je popularizovao Snapchat, a zatim ih je Instagram kopirao 2016. godine, doveo na Facebook u 2017. godini, a sada bi mogle da dođu i na profesionalnu mrežu u vlasništvu Microsoft-a, LinkedIn.

Verzija popularnih priča će se na LinkedIn-u zvati „student voices“, i stvorena je da pomogne studentima da podele svoja iskustva u vezi sa praksom, sajmovima zapošljavanja i predavanjima. Nova opcija se trenutno testira na studentima širom SAD-a, i pokreće nova pitanja o tome u kojoj meri će ljudi biti spremni da dele svoje živote sa potencijalnim poslodavcima.

Svi video snimci koje studenti postavljaju na lične profile se sakupljaju u plejlisti fakulteta. Video se takođe pojavljuje u odeljku „nedavne aktivnosti“ na profilu korisnika. Međutim, postoji jedna velika razlika između plejlista fakulteta i sličnih proizvoda iz Instagrama i Snapchata – video zapisi LinkedIn-a nisu napravljeni da automatski nestanu sa stranice profila i dostupni su za gledanje nedelju dana (a ne 24 sata kao kod ostalih mreža).

Pročitajte i:  Dodeljene Top 50 nagrade za najbolje online stvari u 2020.

Početna ideja priča je bila da se korisnici dele nesavršeni sadržaj, bez straha od toga da će živeti večno na internetu. Ali postoji tanka linija između autentičnog sadržaja i sadržaja koji bi mogao da šteti vašoj profesionalnoj reputaciji. Kao što TechCrunch napominje, „Autentičnost možda ne mora nužno da prikaže korisnike u najboljem svetlu regruterima, tako da je verovatnije da će studenti postavljati sređene klipove kojim će promovisati svoja dostignuća … ako ih uopšte budu koristili.“

Međutim ovo zanemaruje mogućnost da možda prisustvujemo promeni standarda profesionalnih mreža. Nesređeni video zapisi su sve manje i manje strani, čak i regruterima, koji zahvaljujući sličnosti sa Snapchat i Instagram verzijama možda imaju malo drugačiji senzibilitet sada o tome šta jeste, a šta nije profesionalno.

Izvor: Quartz

Facebook komentari:
BIZIT Seminar

Tagovi: , ,