L’Oreal ulazi na polje proširene stvarnosti

L’Oreal je 16. marta objavio kupovinu kompanije Modiface, koja je do sada kreirala niz aplikacija koje kombinuju negu lepote sa proširenom stvarnošću, uključujući i one iz Sephora-e i Estée Lauder-a.

PCPress.rs Image

Iz kompanije nisu komentarisali koliko je novca utrošeno na ovu akviziciju, ali su potvrdili da su sada vlasnici brojnih Modiface patenata, koji bi trebalo da olakšaju korisnicima da provere šminku, te određenu frizuru, a pre nego što svoju ideju lepote ostvare u realnom vremenu i prostoru. Kupovina je usledila kao logičan korak, budući da su dve kompanije ranije više puta sarađivale, te zajedno lansirale proizvode poput aplikacije Style My Hair, koja korisnicima omogućava da uz pomoć proširene stvarnosti isprobaju različite frizure.

Proširena stvarnost je postala važan deo industrije za negu lepote, te kompanije poput kineske Meitu, koja kreira aplikacije za isprobavanje šminke uz pomoć proširene stvarnosti, vrede milijarde dolara. Mnoge kompanije su se okrenule tehnologiji proširene stvarnosti, što će biti korisno kada pametna ogledala budu postala deo svakodnevnog života. Budući da su se rivalske kompanije oslanjale na Modiface kada su aplikacije koje se oslanjaju na tehnologiju proširene stvarnosti u pitanju, čini se da je L’Oreal ovom kupovinom eliminisao konkurenciju.

Pročitajte i:  Jedina AR tehnologija za asistenciju na košarkaškom terenu, dolazi iz Srbije

Izvor: The Verge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , , , ,