Zebra

Marketinški rat: Disney zabranio Netflix reklame

Mnogo je onih koji veruju da bi Disney+ mogao da ugrozi Netflix, a uprkos tome što se radi o novom servisu. Naime, Disney raspolaže programima koji su kreirani u prethodnih 90 godina, što je velika prednost u svetu oštre konkurencije i konstantne gladi za sadržajima koji imaju istoriju, te hrane nostalgična osećanja. Okršaj između dve platforme se u poslednje vreme dodatno pooštrio, te prerastao u marketinški sukob sa potencijalno ozbiljnim posledicama.

Kako tvrde oni koji su u toku sa situacijom, Walt Disney Co. zabranio je sve Netflix reklame na svojim mrežama, što je siguran znak da se sukob razvija, te da su obe strane ozbiljne kada je u pitanju borba za pretplatnike. Disney je spreman da u narednih godinu dana potroši na stotine miliona dolara na marketing, a kako bi privukao korisnike i ugrozio svog najvećeg rivala. Netflix je, sa druge strane, tokom 2018. godine potrošio 1,8 milijardi dolara na oglašavanje, što znači da se radi o ozbiljnom igraču koji je spreman za pooštravanje marketinških strategija. Disney, u čijem su vlasništvu i ABC i Freeform, je još ranije najavio da neće prihvatati reklame rivalskih servisa, ali je kasnije postignut dogovor sa svim kompanijama osim Netflix-a. Na takvu odluku se došlo zbog toga što Netflix u svojim programima ne prikazuje reklame, što znači da ne bi mogao da uzvrati istom merom.

Pročitajte i:  Stariji Apple TV uređaji gube pristup YouTube-u

To što je Disney zabranio Netflix reklame predstavlja značajan preokret, budući da odluka ukazuje na to da se atmosfera menja, te da će sve više kompanija postati deo ovog sukoba, a zbog toga što mnoge televizijske kuće već planiraju pokretanje sopstvenih servisa, pa samim tim i pooštravanje konkurencije. Disney streaming servis sa radom počinje u novembru, a sa programima koji su u vezi sa franšizama kao što su Star Wars i Marvel. U isto vreme kreće i Apple TV+, dok sledeće godine stižu i servisi Peacock i HBO Max, te bi 2020. mogla da postane pravo streaming bojno polje.

Izvor: The Wall Street Journal

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , ,