Meta planira otvaranja maloprodajnih objekata

Meta, ranije poznata kao Facebook, navodno planira otvaranje fizičke prodavnice da bi izložila slušalice virtuelne realnosti dok napreduje ka stvaranju metaverzuma. Ove novosti dolaze otprilike nedelju dana nakon što je Facebook objavio da je promenio ime u Meta.

PCPress.rs Image

Kompanije poput Apple-a već dugo pronalaze uspeh u maloprodajnim objektima, dok je Microsoft nedavno napustio svoje maloprodajne lokacije da bi se fokusirao na svoju online prodavnicu.

Meta razmišlja o otvaranju svojih prvih maloprodajnih objekata jer nastoji da prodre u metaverzum, navodi se u saopštenju New York Times-a.

Prodavnice, koje nemaju predviđeni datum otvaranja, omogućiće kompaniji da prikaže uređaje kao što su slušalice za virtuelnu realnost i uređaje za telekonferencije koji omogućavaju ljudima video ćaskanje preko Facebook-a. To bi bila prva fizička prodavnica ove društvene mreže, objavio je New York Times.

PCPress.rs Image

Sve veči fokus ka metaverzumu

Fokus se pomera na izgradnju virtuelnog sveta ili metaverzuma gde korisnici mogu da se druže, rade i igraju. Maloprodajni planovi, ukazuju na to da je kompaniji itekakao potrebno prisustvo u stvarnom svetu kako bi pokazala šta može da uradi u virtuelnom svetu.

Pročitajte i:  Nove FB slušalice omogućiće igranje igrica sa umetnutim avatarima

Kompanija prodaje nekoliko proizvoda koje bi kupcima mogla pustiti da isprobaju lično. Njihove slušalice za virtuelnu stvarnost Oculus Quest, koje će biti preimenovane u Meta Quest, mogle bi da daju ljudima priliku da vide novu viziju za metaverzum pre nego što odluče da kupe. Kompanija takođe prodaje uređaje za video ćaskanje Facebook Portal, koji se rebrendiraju u Meta Portal. Ovi proizvodi su već prodati na nekim maloprodajnim lokacijama kao što je Best Buy.

Meta navodno planira vodeću prodavnicu u Burlingame-u, u Kaliforniji, gde ima kancelariju za Reality Labs. Pre promene imena, kompanija je navodno odlučila da svoje maloprodajne lokacije nazove „Facebook Store“.

Kompanije poput Apple-a postigle su uspeh u maloprodajnim objektima, a Google je nedavno otvorio svoju prvu lokaciju. Microsoft je prošle godine napustio svoje maloprodajne lokacije kako bi se fokusirao na svoju online prodavnicu.

Izvor: CNBC

Facebook komentari:

Tagovi: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *