BIZIT 2024

Microsoft Flight Simulator i problem gejming hardvera

Microsoft Flight Simulator 2020 je po mnogima jedna od lepših simulacija do sada. U pitanju je igra koja „nema granica“ i ima toliko detalja, pa je preciznija nego što su kreatori prvog dela iz 1982. godine mogli i da sanjaju.

PCPress.rs Image

Tako je nova simulacija podigla standarde za buduće video igre i pokazala dokle PC gejming može da ide. Zahvaljujući kapacitetima Azure cloud-a, te bogatim bazama podataka, ova igra može da se širi kao ni jedna pre. Upravo zbog toga zahteva jači hardver, pa su joj prohtevi otišli dalje od onoga što proizvođači danas mogu da ponude.

Još na početku se isticalo kako su minimalni zahtevi prilično razumni – RTX 2080 / Radeon VII i 32GB RAM-a, te Ryzen 3 1200 / Intel i5-4460, GPU: Radeon RX 570 / NVIDIA GTX 770, VRAM: 2GB, RAM: 8GB, HDD: 150GB, Bandwidth: 5 Mbps. Kada su preporučene specifikacije u pitanju kompanija predlaže: CPU: Ryzen 5 1500X / Intel i5-8400, GPU: Radeon RX 590 / Nvidia GTX 970, VRAM: 4GB, RAM: 16GB, HDD: 150GB, Bandwidth: 20 Mbps. Za potpuno iskustvo je, kako se sada tvrdi, potrebno mnogo više. Očekuje se da bi Nvidia Ampere i AMD RDNA 2 grafičke karte koje su u pripremi mogle da poboljšaju iskustvo, te utabaju put za igre sledeće generacije.

Budući da topografske informacije svako brdo i planinu u igri rekreiraju skoro potpuno precizno, a satelitski snimci garantuju da su svi veći putevi skoro potpuno verodostojno prikazani, prirodno je da igrači žele 4K iskustvo igre koja omogućava simulaciju letenja u ambijentu koji je za malo verna kopija stvarnog sveta. Moguće je da će igra proizvođače pogurati u smeru ozbiljnijeg gejming hardvera, što će biti značajan korak za sve buduće igre.

Izvor: PC Gamer

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , ,