Microsoft želi da kreira prodavnicu mobilnih igara u okviru brenda Xbox

Microsoft želi da izgradi Xbox prodavnicu koja će biti dostupna na mobilnim uređajima, a ne samo na konzolama i računarima. Iznenađujuće, prodavnica bi se u velikoj meri oslanjala na sadržaj koji je proizvod predloženog spajanja Activision Blizzard-a.

Microsoft želi da kreira prodavnicu mobilnih igara u okviru brenda Xbox

Microsoft već na samom početku nailazi na poteškoće

Kupovina bi povećala popularnost Microsoft-ovih mobilne igara, kao i prihod od reklama. Softverski gigant je svestan da će biti izazova. Microsoft kaže da će svoju filozofiju otvorene prodavnice aplikacija primeniti na Xbox mobilnu prodavnicu, uključujući jednak tretman za aplikacije trećih strana i izbore za plaćanja u aplikaciji.

Ipak, ovakav potez već sada nailazi na velike probleme, jer se sprovodi istraga povodom potencijalnog otkupa Activision Blizzard-a. Postoji doza zabrinutosti da bi to moglo naštetiti konkurenciji, posebno u igrama na konzolama. Takođe, ne postoji praktičan način da instalirate namensku prodavnicu igara za Xbox na iPhone i iPad. Dok korisnici Androida mogu da učitavaju prodavnice trećih strana, Apple zahteva korišćenje App Store-a. Microsoft se borio da uvede Xbox igre u App Store i morao je da ponudi Game Pass striming preko pretraživača.

Pročitajte i:  Microsoft Teams, Word, Excel i još mnogo toga dolaze u Apple-ov Vision Pro  

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,