Muke IT giganata oko čizburgera

Možda bi one koji gaje snažna osećanja prema rasporedu sastojaka u čizburgeru, mogla da zainteresuje najnovija rasprava koja se tiče Google-ovog emotikona koji ilustruje ovu hranu. Rasprava je, naravno, počela na Twitter-u, te se prvi oglasio korisnik Thomas Baekdal, koji je u svom tvitu uporedio načine na koje sastojke raspoređuje Apple, čiji su dizajneri sir stavili iznad burgera, te Google, u okviru čijeg emotikona se sir našao ispod.

Gurmani, koji su istovremeno i poznavaoci emotikona, napominju kako Apple pametno pozicionira sastojke, te salatu postavlja ispod burgere, čime se sprečava da se donja zemička natopi sokovima i tako oteža konzumaciju, dok Google na to mesto stavlja sir, te tako od ovog delikatesa pravi gurmansku katastrofu.

Ova vest i ne bi bila vest da se povodom čizburger tvita nije oglasio i izvršni direktor kompanije Google, Sundar Pichai, koji je tom prilikom obećao da će zaposleni “ostaviti sve druge poslove, te se hitno pozabaviti ovim problemom”, ali pod uslovom da dovoljan broj korisnika izglasa neophodnost postavljanja sira na mesto koje mu prema kosmičkim zakonima pripada.

Pročitajte i:  Microsoft ušao u strateško partnerstvo s Walmartom

Prema sajtu Emojipedia čizburger emotikon je odobren kao deo Unicode-a 6.0 još 2010. godine, a porodici Emoji 1.0 dodat je 2015. godine, te je tom prilikom kompanijama koje dizajniraju svoje emotikone ostavljena potpuna sloboda u raspoređivanju sastojaka.

Problemi prvog sveta, koji funkcionišu po principu “uh, ponovo kavijar za ručak”, bi možda i bili zanimljivi da nema problema onih drugih svetova, čije stanovnike ne bi brinuo raspored sastojaka čak ni u okviru čizburgera od krvi i mesa, budući da im prostora za to ne ostavljaju brige u okviru kojih je taj isti čizburger nešto poput kavijara.

Izvor: The Verge

Facebook komentari: