ePlaneta

Najnovija funkcija Instagrama navela je korisnike da ozbiljno razmisle o napuštanju platforme

Instagram je nedavno počeo da testira novu funkciju pod nazivom „Ad Breaks“.

PCPress.rs Image

Da li biste želeli da vidite reklamu koju ne možete da preskočite pre nego što pogledate fotografije svojih prijatelja?

Ove reklame koje ne mogu da se preskoče prekidaju korisničko iskustvo, zahtevajući od korisnika da pogledaju reklamu najmanje 3-5 sekundi pre nego što mogu da nastave sa pregledanjem svog feed-a.

Meta, kompanija koja stoji iza Facebooka i Instagrama, oduvek se oslanjala na reklame kako bi održala poslovanje. Znate one personalizovane reklame koje tačno znaju šta vas zanima? To je Meta-in glavni adut. Međutim, u poslednje vreme suočava se sa nekim izazovima, poput strožih pravila o privatnosti i porasta popularnosti TikToka. Zbog toga isprobava različite stvari kako bi zaradila više novca, kao što su kupovine u aplikaciji, pretplate, a sada i ove reklame koje ne mogu da se preskoče.

Instagram je oduvek bio prilično dobar u uklapanju reklama u naš feed. Svi smo navikli na sponzorisane objave koje gotovo izgledaju kao regularan sadržaj. One su poput „mekih reklama“, pokušavajući da nas zadrže angažovanim bez previše agresivnosti. Ali ove „Ad Breaks“ reklame su drugačije. One su poput malog tapkanja po ramenu, podsećajući nas da je Instagram, na kraju krajeva, biznis.

Pročitajte i:  Instagram testira oglase koji se ne mogu preskočiti

Insta-Frustracija

Meta nije zvanično obavestila korisnike o uvođenju „ad breaks“ reklama, što je dovelo do konfuzije i frustracije među korisnicima. Reddit i X (nekadašnji Twitter) postali su mesta žustre diskusije, sa korisnicima koji izražavaju nezadovoljstvo i dele svoja iskustva.

Jedan korisnik na Redditu, u/sus_pineapple_appt, izrazio je nezadovoljstvo, rekavši: „Mislio sam da ludim već dva dana jer mi se ovo dešava… i zbogom IG. Nemam potrebu za tim.“ Drugi korisnik, u/the-s-is-for-sucks, kritikovao je ovu funkciju kao „užasnu poslovnu odluku“ koja bi mogla da odbije korisnike.

Slično tome, u/HTM je ukazao na negativan uticaj na tok i angažovanje korisnika. „Meta ima vrhunske dizajnere korisničkog iskustva, zar nisu uradili nikakvo istraživanje pre nego što su ovo uveli? Potpuno ometa korisnički tok. Dodavanje ovakvih prepreka je verovatno najgori način za povećanje angažmana na reklamama.“

Korisnici na X su podjednako nezadovoljni. Rob Moses (@RobMoses) izrazio je nameru da pređe na TikTok zbog ovih reklama, dok yy (@ithastobeyeye) žali zbog prisilnog čekanja na reklame, sugerišući da bi to moglo smanjiti vreme provedeno na platformi.

Pročitajte i:  AI kompanije za suzbijanje slika zlostavljanja dece 

Trenutno se funkcija „Ad Breaks“ čini ograničenom na malu grupu korisnika, što sugeriše da Meta sprovodi A/B testiranje kako bi procenila reakciju korisnika i merila uticaj funkcije na prihod od reklama. Videćemo da li će kompanija uvesti „Ad Breaks“ za sve korisnike ili će modifikovati funkciju na osnovu povratnih informacija.

Izvor: Androidauthority

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *