Netflix planira da ponudi još interaktivnih sadržaja

Nakon ogromnog uspeha koji je postigla poslednja „Black Mirror“ epizoda, „Bandersnatch“, Netflix razmišlja o proizvodnji još interaktivnih video sadržaja, objavio je potpredsednik kompanije Tod Jelin.

PCPress.rs Image

Na FICCI-Frames konferenciji koja je održana u Mumbaiju, Jelin je na svom predavanju naveo da pretplatnici Netflix servisa mogu u narednih godinu ili dve dana da očekuju mnogo novih interaktivnih video priča. U kompaniji su shvatili potencijal interaktivnosti i načina na koji on angažuje gledaoce. Pomenuo je da razmišljaju o romantičnoj komediji u kojoj bi gledaoci mogli da se odluče „hoće li“ ili „neće“ nešto da se desi između glavnih likova…

PCPress.rs Image

Ova inicijativa će svakako zahtevati ogroman dodatni napor od scenarista, reditelja i glumaca. Recimo, za Black Mirror bilo je potrebno dve godine rada, od koncepta do objavljivanja, uz veliko angažovanje cele kompanije, a ne samo direktnih učesnika u projektu. Tada je snimljeno 250 video segmenata koji su napravljeni tako da mogu da se kombinuju u različite završetke. Ovaj interaktivni film nema oficijalno vreme trajanja, zato što u zavisnosti od odabranih puteva kretanja radnje može da traje od jednog do dva i po časa.

Pročitajte i:  Akcije Zoom-a i Peloton-a rastu zbog straha od nove Covid epidemije

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,