PC Press - Sve(t) je marketing

Netflix testira filmski „TV kanal“ – Netflix Direct

Netflix je započeo testiranje kanala sa „programiranim linearnim sadržajem“, što bi u prevodu značilo da testira svoj TV kanal. Streaming kompanija planira da ovaj kanal učini dostupnim kroz Netflix sajt, a inicijalna dostupnost je ograničena na pojedine delove Francuske. Servis je počeo sa radom 5. novembra, a plan je da se njegova dostupnost (u Francuskoj) proširi tokom decembra.

Kanal je nazvan Netflix Direct i biće dostupan samo pretplatnicima regularnog Netflix streaming servisa. On će prikazivati filmove i serije iz Francuske, SAD-a i drugih regiona, koji su inače dostupni na Netflix platformi. Razlog zašto je za ovaj eksperiment odabrana Francuska je što, prema sprovedenom istraživanju, Francuzi uglavnom žele da gledaju ono što im se „servira“, a ne da pretražuju po servisu. Uglavnom, svi koji su ikad koristili neki od streaming servisa znaju koliko se vremena izgubi u traženju šta bi moglo da se pogleda sledeće…

Netflix je već testirao „Shuffle“ alat koji je po slučajnom principu odabirao šta korisnik da gleda. Međutim, on je zasnovan na pojedinačnim korisničkim navikama, dok Netflix Direct radi na principu TV kanala – svi gledaoci dobijaju isti sadržaj u isto vreme.

Pročitajte i:  Netflix: Bez besplatnog probnog perioda u SAD

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.