Nike najavio ulazak u metaverzum

Stiže nova platforma koja će pomoću u kreiranju virtuelne robe.

PCPress.rs Image

Swoosh platforma

Nike će pokušati da proširi korišćenje tehnologije blockchain-a za mnogo više od same kupovine digitalnih kolekcionarskih proizvoda. Kompanija je predstavila „Swoosh“, platformu zasnovanu na blockchain tehnologji koja će omogućiti članovima da sakupljaju i na kraju kreiraju virtuelne dresove, cipele i drugu robu koju mogu da nose u igricama i drugim virtuelnim prostorima.

Takođe, biće omogućen pristup proizvodima iz stvarnog sveta i posebnim događajima. Stvaranje „inkluzivne“ zajednice je važno, navodi Nike. Takođe, kompanija se ne stidi toga da pokaže da želi da zaradi. Kupovina virtuelnih proizvoda biće moguća korišćenjem konvencionalnih vrsta plaćanja, slično kao što je to moguće uraditi fizički.

Swoosh platforma je trenutno u beta verziji. Prijave počinju 18. novembra i zahtevaće pristupni kod kako bi se izbegla duga lista čekanja. Kompanija ne počinje zvanično „programiranje“ do decembra. Prva virtuelna kolekcija biće spremna za lansiranje početkom 2023.godine. Provobitan fokus kompanije biće usmeren na SAD i na neke evropske zemlje.

Takođe, Nike je nagovestio kako će motivisati neke kreatore. Nakon što stigne prva kolekcija, kompanija će pokrenuti izazov koji pobednicima daje priliku da zajedno kreiraju virtuelne predmete sa kompanijom.

Najava za novu platformu stiže nešto manje od godinu dana nakon što je Nike kupio kompaniju RTFKT kako bi ubrzao svoje poslovanje sa virtuelnom robom. Ova najava predstavlja prvi veliki prodor kompanije u ovu oblast.

Nike se takođe suočava sa konkurencijom od strane rivala željnih profita od blockchaina. Adidas je učestvovao u kreiranju projekta “Metaverse NFT”. Reebok je objavio svoje kolekcionarske predmete.

Predstavljanje nove platforme možda pomogne kompaniji da se izbori sa tim izazovima tako što će stvoriti centar za ljubitelje digitalnog znanja.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,